• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2015-11-05 20:16:25 följande:

Vi fick spolning fast vårt VUL såg bra ut och allt var normalt. De kan inte se om äggledarna är blockerade med vanligt VUL, dock kan de se chokladcystor och sånt. Vår doktor sa ingenting om att det var påväg bort eller så. Vi behövde heller inte fråga efter spolning utan fick det som del av utredningen. Konstigt att det är så olika.

Jag fick oxå spolning som en del av utredningen men de ska som sagt sluta med detta framöver.
  • eagle87

Någon som vet om det är en myt att man är med fertil efter missfall lr om
    De stämmer? Känner att jag kommer dö om mensen kommer :(

Srm mamma har du haft ngr biverkningar av Pergo? Hur känner du inför denna cykel?

Secretly me skönt att du iaf fick göra spolning men de helt sjukt att ni ska behövs vänta ett år till pga ålder.

Lizzie skönt att mensen iaf kom O ni ska börja utredning

Frua 78. Hoppas de går bättre denna cykel :) O ni får En fin tidig julklapp

• Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-11-06 10:07:09 följande:

Srm mamma har du haft ngr biverkningar av Pergo? Hur känner du inför denna cykel?

Secretly me skönt att du iaf fick göra spolning men de helt sjukt att ni ska behövs vänta ett år till pga ålder.

JAg vet inte om det är en myt att man är mer fertil efter mf. Mina två första mf så fick jag inte ÄL förrän efter en månad och fick ju även mens efter båda. Efter mitt sista mf så kom ÄL efter ca 14 dagar och då blev jag gravid utan att få mens emellan och nu sitter jag ju här i v.34.
  • Lizzie09

Jag verkar inte ha blivit mer fertil efter missfallet iallafall :/ Hoppas dock att det stämmer in på dig!
  • SRMmamma87

Inga stora biverkningar alls. Kanske något högre ångest? Jag har så jäkla mycket hopp denna cykeln. Som jag hade i början. Har inte haft det på många månader. Kommer bli för jävligt om det inte tar sig.
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-06 16:05:13 följande:
    Inga stora biverkningar alls. Kanske något högre ångest? Jag har så jäkla mycket hopp denna cykeln. Som jag hade i början. Har inte haft det på många månader. Kommer bli för jävligt om det inte tar sig.
    Kan tänka mig... Du har ju liksom bästa chansen nu med Pergo spolade äl ledare etc . Ska du på ngt ultraljud ?
  • eagle87
    Pyret 85 skrev 2015-11-06 13:36:17 följande:
    JAg vet inte om det är en myt att man är mer fertil efter mf. Mina två första mf så fick jag inte ÄL förrän efter en månad och fick ju även mens efter båda. Efter mitt sista mf så kom ÄL efter ca 14 dagar och då blev jag gravid utan att få mens emellan och nu sitter jag ju här i v.34.
    Hmm ok. Ja hoppas verkl. Kommer bli förstörd om Jah får mens. Vecka 34:) va fort tiden går
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-11-08 01:38:30 följande:
    Kan tänka mig... Du har ju liksom bästa chansen nu med Pergo spolade äl ledare etc . Ska du på ngt ultraljud ?
    Nej, vår läkare/sjukhus kallar bara till ultraljud i enstaka fall vid pergotime. Även här verkar det ju variera jättesmycket mellan sjukhus verkligen. 
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-08 18:01:34 följande:

Massiv panikattack som varade 2 timmar idag. Kul biverkning av pergon.

Åh jobbigt. Vilken dag är du på?