BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Gjorde spolning av äggledarna idag. Det spände rätt mycket när de "öppnade" livmodertappen för att föra in katetern. När hon spolade in koksaltlösningen kändes det som extrem mensvärk. Värst blev det i bilen påvägen hem, men hanterbart. Man ska inte lyssna på skräckhistorier om hur ont det gör, jag tror det är väldigt individuellt! Jag blödde lite när jag kom hem och hade ont då och då men nu är det värsta över :) Har fri passage i båda äggledarna.
Fick veta av läkaren att det ska slutas göra äggledarspolning och enbart användas i speciella fall i framtiden. Hade jag inte fått denna tid hade jag inte fått göra någon spolning alls.
Är det någon här inne som blivit skrapad?
Har tid för op imorgon 11;00...Får inte äta efter kl 05:00...men hur är det med vätska?
Gjorde spolning av äggledarna idag. Det spände rätt mycket när de "öppnade" livmodertappen för att föra in katetern. När hon spolade in koksaltlösningen kändes det som extrem mensvärk. Värst blev det i bilen påvägen hem, men hanterbart. Man ska inte lyssna på skräckhistorier om hur ont det gör, jag tror det är väldigt individuellt! Jag blödde lite när jag kom hem och hade ont då och då men nu är det värsta över :) Har fri passage i båda äggledarna.
Fick veta av läkaren att det ska slutas göra äggledarspolning och enbart användas i speciella fall i framtiden. Hade jag inte fått denna tid hade jag inte fått göra någon spolning alls.
Hur har det gått idag?
Låter som om när jag stoppa in spiralen. Blev blek så de fick badda mig i pannan haha. Av all gyn osv nu så blir jag svimfärdig en liten stund efter så måste alltid sätta mig ner när jag kommit ut från rummet. What jag vill ju göra en spolning. Ska den 12 november få våra svar från våra blodprover vi gjort. Så nästa steg är ju i så fall spolning om inte proverna säger något..... O spolas vill jag ju givetvis då..