• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2015-11-23 23:09:44 följande:

Vår läkare var likadan. Vi tog prover i juni och fick svar först i september.

Jag är säker på att vi varit klara då vi fick remisserna i augusti och hade då haft provsvaren klara inför första mötet, samt haft spermieprovet gjort och ev spolning :) Men så kan det bli! Jag ville vara säker på att bli tillåten utredning innan prover.
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-11-24 10:35:09 följande:

Är nog inte gravid. Neg test äl +11.

Ännu kan du få plus, du har ju inte BIM förrän fredag. Själv vägrar jag test innan jag passerat BIM numera. Orkar inte se minus.
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2015-11-24 13:02:31 följande:

Ännu kan du få plus, du har ju inte BIM förrän fredag. Själv vägrar jag test innan jag passerat BIM numera. Orkar inte se minus.

Jag har oxå slutat med test. Mensen är så pass regelbunden samt att jag tempat, så det är ett perfekt och hygieniskt (samt gratis ;)) "test". Jag tog mitt senaste gravtest i april.
  • eagle87

Ja testar aldrig heller vanligtvis. För tänkte att de ingen idé. Sist testade jag ju inte förräns bim+5. Hade dock test kvar nu så tänkte lika bra så vet jag

• SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-11-24 15:21:36 följande:

Ja testar aldrig heller vanligtvis. För tänkte att de ingen idé. Sist testade jag ju inte förräns bim+5. Hade dock test kvar nu så tänkte lika bra så vet jag

Känner igen den där känslan. Man vill gå besvikelsen överstökad så man kan fokusera på nästa gång.
  • SRMmamma87

Fan, jag har börjat hoppas så jädrans mycket den här månaden. Fast jag inte skulle. Fast jag kommer bli besviken. Mensen kommer i dagarna. Men hoppet.... Vet ju så väl att fallet blir så mycket hårdare

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-11-24 21:22:31 följande:

Fan, jag har börjat hoppas så jädrans mycket den här månaden. Fast jag inte skulle. Fast jag kommer bli besviken. Mensen kommer i dagarna. Men hoppet.... Vet ju så väl att fallet blir så mycket hårdare

De vet du inte vännen. Varje månad är en möjlighet till ett mirakel. Spec nu när du tar Pergo.....

Vet du vad. Fick svar på progestron blodprovet idag O de va lågt. 19 nmol. Visar att jag haft äl men lågt progestron. Har läkartid nästa onsdag. Känns tungt idag. Detta kan vara en förklaring på förra månadens missfall.