BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Missade ditt inlägg. Såg det nu. Bra att du har stöd av din sambo och trådarna här. Jag tror att de som aldrig har haft problem att få barn kan aldrig förstå vad vi går igenom. Din kompis menade säkert inget illa utan ville peppa dig att det inte är så lång tid. Men vi som har svårt att få barn vet att är 18 månader är väldigt lång tid. Längtan är så stark och att ständigt leva med denna berg och dalbanan är jobbigt, att slitas mellan hopp och förtvivlan.
Måste säga att jag beundrar er alla här inne och tänk vad otroligt starka vi är som tar oss igenom det här och kämpar vidare. Stor kram till er alla och fortsätt att kämpa på, snart har vi alla vår bebis. <3
Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(
Känns så jävla deprimerande att ett helt år har gått O ingen graviditet
Fan lizzie. Trodde verkligen du va gravid
Känns så jävla deprimerande att ett helt år har gått O ingen graviditet
Har varit och lämnat amh-provet idag så nu är alla prover klara. Nu är det bara den långa väntan fram tills vi får svar!
Usch, det var länge sedan jag blev såhär fruktansvärt ledsen över att mensen kom.. Det värker i hela hjärtat och jag är nära till gråt hela tiden. Den 29/12 skulle varit mitt bf. Jag hoppades verkligen att jag inte skulle behöva vara ogravid när det datumet kom, men det kommer jag vara och det kommer svida något så fruktansvärt när vi är där. Tuff period just nu..