• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-12-14 14:09:24 följande:

Pyret - hur mår du?! Hänger du kvar här?

Lycka till FruA! Hoppas på julklapp!

Önskar såklart er andra lycka till oxå, hoppas det nya året för med sig ny kraft och fler bebisar

Jag hänger kvar. Är i v.39 nu och har haft mkt förvärkar de senaste veckorna. Idag är smärtan nästan olidlig så vi får väl se om förlossningen startar eller kroppen bara luras. Tackar som frågar <3 Hoppas ni mår bra allihop här inne. Och jag håller tummarna så hårt jag kan för er alla <3
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-12-14 16:27:21 följande:

Jag hänger kvar. Är i v.39 nu och har haft mkt förvärkar de senaste veckorna. Idag är smärtan nästan olidlig så vi får väl se om förlossningen startar eller kroppen bara luras. Tackar som frågar <3 Hoppas ni mår bra allihop här inne. Och jag håller tummarna så hårt jag kan för er alla <3

Åh, lycka till inför förlossningen! Hoppas det går bra för dig! <'3
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-12-14 17:53:15 följande:
    Åh, lycka till inför förlossningen! Hoppas det går bra för dig! <'3
    Tack tack <3
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-12-14 15:04:55 följande:

Nytt bim eftersom inseminationen blev senare, bim 27/12. Vill någon vara snäll och ändra? Får se om jag testar tidigare eller inte. Åh tiden går så långsamt, detta försök var mer jobbigt mentalt känner jag. Vill bara veta nu.

Håller tummarna jättehårt för dig! <3
  • Nostalgity

Hej jag är fortf kvar o följer. Men skriver inte för jag känner att jag inte har nån erfarenhet av era områden och vet knappt nånting om de :-/

På torsdag är det 6 veckor sen skrapningen. De säger att mensen ska komma igång 3-6 veckor efteråt. Min kropp brukar ha väldigt brottom med saker..men inte denna gång tydligen? Igår morse trodde jag mensen kom för jag fick rosarött på pappret.... Men sen dess har jag bara fått rosa o rosarött ca var tredje gång jag gör toabesök. Har gråtit för minsta sak de senaste dagarna, brösten känns tunga o när jag tar av mig bhn så känns det som de ömmar. Pms symptom?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • eagle87

Så segt... Dag 21 idag O fortf inget pos äl test. Hatar när kroppen krånglar :( hade även längre mens denna cykel. 9 dagar istället för 4... Så tänker att de kanske försenar hela cykeln....

• FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-12-15 20:55:57 följande:
    Håller tummarna jättehårt för dig! <3
    Tack så mycket!

Förstår att du är nervös det var jag med. Det kommer att gå bra. Tänker på dig! Kram
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-12-16 14:35:41 följande:

Imorgon får vi reda på provsvaren, är så nervös att jag mår illa...

Lycka till uppdatera oss
  • miamarina84
    eagle87 skrev 2015-12-16 15:14:04 följande:

Så segt... Dag 21 idag O fortf inget pos äl test. Hatar när kroppen krånglar :( hade även längre mens denna cykel. 9 dagar istället för 4... Så tänker att de kanske försenar hela cykeln....

Jag var hög fertil i 15 dagar innan jag blev låg igen. Maximal fertil hoppades över denna gången så antagligen ingen ägglossning då :( vissa säger att man kan fått ägglossning ändå osv. Menne ja suck :(