BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hejsan! 3 veckor och 1 dag har gått sen skrapningen. Ingen mens i sikte här iaf. Har inte börjat med äl stickor heller, så vet inte om jag haft lr har äl =) Börjar gråta bara sådär nu på senaste... så antagligen PMS. Äntligen! =D
Fick mens idag. Nytt bim 24/12:(
Ni andra som har berättat för er familj. Känner att ni har ett bra stöd av familjen? Min mamma och jag talade idag om att det inte funkade igen och att det går trögt. Då sa hon att jag kanske är i klimakteriet, även fast jag har berättat att mina prover såg bra ut. Blir så less känns som det inte finns någon förståelse och att hon tror att det är mitt fel att vi inte lyckas få barn. Hon vet att jag var livrädd att mina prover skulle vara dåliga pga min ålder.
Så nu är jag jätteledsen och besviken. Just nu känns det inte som jag vill tala med henne mer om att det här. Hon har inte lyssnat vad jag har sagt. Tur att jag har min man som är stöttande.
Fick mens idag. Nytt bim 24/12:(
Ni andra som har berättat för er familj. Känner att ni har ett bra stöd av familjen? Min mamma och jag talade idag om att det inte funkade igen och att det går trögt. Då sa hon att jag kanske är i klimakteriet, även fast jag har berättat att mina prover såg bra ut. Blir så less känns som det inte finns någon förståelse och att hon tror att det är mitt fel att vi inte lyckas få barn. Hon vet att jag var livrädd att mina prover skulle vara dåliga pga min ålder.
Så nu är jag jätteledsen och besviken. Just nu känns det inte som jag vill tala med henne mer om att det här. Hon har inte lyssnat vad jag har sagt. Tur att jag har min man som är stöttande.
Dag 5 i cykeln, börjar kur 2 av Pergotime idag. Förväntansfull, men också rädd för biverkningarna.
Hmm... konstigt. Har fått så kallade spottings eller genomblödningar idag, dag 7. Brukar jag aldrig ha, men det är kanske pergotimen som är orsaken?
Ja dessa råd som man klarar sig utan. Jag upplever tidigare att jag har haft bra stöd från min mamma. Nu känner jag att jag kommer inte att tala med henne om vart vi är i processen.
Hur går det har du fortfarande spottings? Jag är nu på cykeldag 6 och började med tabletterna igårkväll så nu är vi på gång igen :)
Så irriterande på dag 7 idag O fortf Brunt blod. Blöder normalt bara 3-4 dagar. Missfallet har verkl fuckat min kropp verkar de som