• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-12-02 19:27:58 följande:

Så irriterande på dag 7 idag O fortf Brunt blod. Blöder normalt bara 3-4 dagar. Missfallet har verkl fuckat min kropp verkar de som

Ja det kan ta lite tid innan kroppen är som vanligt efter missfall. Min kropp är inte som vanligt jag har fått molvärk/mensvärk från äl tills några dagar efter mens. Så ont jag vill ta smärtstillande. Det är konstigt det är ca 1 vecka som jag är utan smärta av 4. Har snart gått ett år sedan jag var gravid sist. Har inte frågat läkaren men ska ta upp det på vår uppföljning om vi inte lyckas nu på sista försöket.
  • Lizzie09

Är på äl+11 idag, på äl+9 fick jag ett långdraget hugg i livmodern följt av en liten ljusbrun flytning. Idag har mycket tryck, tyngd och drag i livmodern som påminner väldigt mycket om när jag var gravid sist. Börjar faktiskt hoppas lite grann, även fast jag inte vill hoppas eftersom jag kommer bli så besviken om mensen kommer på lördag..

• SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-12-02 20:27:05 följande:

Är på äl+11 idag, på äl+9 fick jag ett långdraget hugg i livmodern följt av en liten ljusbrun flytning. Idag har mycket tryck, tyngd och drag i livmodern som påminner väldigt mycket om när jag var gravid sist. Börjar faktiskt hoppas lite grann, även fast jag inte vill hoppas eftersom jag kommer bli så besviken om mensen kommer på lördag..

Hoppas det var en liten nidblödning, håller hoppet uppe med dig och håller tummarna :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-12-02 20:33:17 följande:
    Hoppas det var en liten nidblödning, håller hoppet uppe med dig och håller tummarna :)
    Tack så mycket! <3 Hur går det för er? Har ni börjat försöka något igen?
  • FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-12-02 20:27:05 följande:

Håller tummarna att det var en nidblödning. Jag hade det på äl + 10 vid min första graviditeten och plussade senare på kvällen. Jag tror att du är gravid.
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-12-02 21:58:38 följande:

Tack så mycket! <3 Hur går det för er? Har ni börjat försöka något igen?

Ja vi har 20 misslyckade försök och pågående utredning. Pausar nu och väntar in svar från utredningen :)
  • Lizzie09

Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(

• FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-12-03 15:04:18 följande:

Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(

Fortfarande tidigt så det finns hopp än till plus. Håller tummarna för dig.