BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Så irriterande på dag 7 idag O fortf Brunt blod. Blöder normalt bara 3-4 dagar. Missfallet har verkl fuckat min kropp verkar de som
Är på äl+11 idag, på äl+9 fick jag ett långdraget hugg i livmodern följt av en liten ljusbrun flytning. Idag har mycket tryck, tyngd och drag i livmodern som påminner väldigt mycket om när jag var gravid sist. Börjar faktiskt hoppas lite grann, även fast jag inte vill hoppas eftersom jag kommer bli så besviken om mensen kommer på lördag..
Är på äl+11 idag, på äl+9 fick jag ett långdraget hugg i livmodern följt av en liten ljusbrun flytning. Idag har mycket tryck, tyngd och drag i livmodern som påminner väldigt mycket om när jag var gravid sist. Börjar faktiskt hoppas lite grann, även fast jag inte vill hoppas eftersom jag kommer bli så besviken om mensen kommer på lördag..
Tack så mycket! <3 Hur går det för er? Har ni börjat försöka något igen?
Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(
Negativt test precis, blöööh.. Fortfarande massa spänningar och tryck i livmodern, så det är väl säkert förberedelser inför en hejdundrande mens istället :(
Fan lizzie. Trodde verkligen du va gravid
Känns så jävla deprimerande att ett helt år har gått O ingen graviditet