• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • carolinheiner
    miamarina84 skrev 2015-12-21 18:54:07 följande:
    Kanske var lite klumpigt skrivit,Sorry. Tänkte inte på att man kan ha komplikation ändå, även om man har lätt att bli gravid osv. Jag tänkte mest positivt att allt blir och är bra. Kan inte förstå hur det är att mista ett barn, hemskt, något man aldrig ska behöva vara med om!!!
    De är ju de.. Man tänker att man blir gravid å allt e bra .. Men ibland e de inte så. :)
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-12-21 21:38:04 följande:

Dag 26 fortfarande ingen äl... Jävla kropp jävla missfall

Ett tips är att prova munkpeppar, det är ju känt för att få ordning på cykeln <3
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-12-21 21:38:04 följande:

Dag 26 fortfarande ingen äl... Jävla kropp jävla missfall

Jobbigt :( Hoppas att hormonerna snart har stabiliserat sig. Kram
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-12-21 20:40:12 följande:
    Ett tips är att prova munkpeppar, det är ju känt för att få ordning på cykeln <3
    Tagit Munkpeppar sen i somras men tog slut för ngr veckor sen... Vem vet kanske därför cykeln blivit knäpp... Beställt mer nu ska komma i veckan... Hur vart din cykel efter missfall??
  • eagle87
    FruA78 skrev 2015-12-21 20:45:18 följande:
    Jobbigt :( Hoppas att hormonerna snart har stabiliserat sig. Kram
    Tack.. Hur mår du?
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-12-21 21:51:13 följande:
    Tagit Munkpeppar sen i somras men tog slut för ngr veckor sen... Vem vet kanske därför cykeln blivit knäpp... Beställt mer nu ska komma i veckan... Hur vart din cykel efter missfall??
    Jaha okej :) Ja det kanske kan bidra till lite konstigheter i cykeln också. Hmm, kommer knappt ihåg.. Men det tog lång tid innan första mensen efter ma kom. Efter det så har mina cykler blivit 5-7 dagar längre än innan. Men den här månaden med munkpepparn har det blivit samma längd som innan ma!
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-12-21 21:51:29 följande:
    Tack.. Hur mår du?
    Jag är 11 dagar efter insemination och har en massa molvärk och känner mig lite yr och varm. Testade imorse och fortfarande positivt 13 dagar efter ägglossningssprutan. Men testet var lika starkt som igår så jag blev lite brydd eftersom de andra dagarna har testet blivit mycket svagare inom ett dygn. Så jag tog även cb. Oj vilken skillnad det är med testlagret nya test och de gammal, Cb var mycket tydligare än testlagret nu. Det syns nästan inget torkstreck på testlagret men mycket på cb.

Jag vågar inte ta ett test imorgon för tänk om det är minus då. Väntar tills den 25/12. De andra gångerna vid dag 13 har sprutan varit ute ur kroppen, jag hoppas verkligen att jag är gravid. Men är tveksam.

Försöker lägga in en bild på när testen torkat.