• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

FruA, båda dina bilder syns Får hoppas det är ett äkta plus och inte pga sprutan!

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-12-23 15:04:31 följande:
    Jag är 11 dagar efter insemination och har en massa molvärk och känner mig lite yr och varm. Testade imorse och fortfarande positivt 13 dagar efter ägglossningssprutan. Men testet var lika starkt som igår så jag blev lite brydd eftersom de andra dagarna har testet blivit mycket svagare inom ett dygn. Så jag tog även cb. Oj vilken skillnad det är med testlagret nya test och de gammal, Cb var mycket tydligare än testlagret nu. Det syns nästan inget torkstreck på testlagret men mycket på cb.

Jag vågar inte ta ett test imorgon för tänk om det är minus då. Väntar tills den 25/12. De andra gångerna vid dag 13 har sprutan varit ute ur kroppen, jag hoppas verkligen att jag är gravid. Men är tveksam.

Försöker lägga in en bild på när testen torkat.
    Åh vad spännande, hoppas hoppas att det är något där! <3
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-12-23 15:05:34 följande:

Provar igen med bilden

åh håller tummarna för dig!
  • Pyret 85

Jag ville kika in här och önska alla er en riktig god jul <3 Jag håller mina tummar att ni alla har era plus snart. Vill också passa på att berätta att vår lilla Leo såg dagens ljus i måndags.

En STOR julekram till er alla <3

• FruA78
    SecretlyMe skrev 2015-12-23 17:36:41 följande:

FruA, båda dina bilder syns Får hoppas det är ett äkta plus och inte pga sprutan!

Tack det hoppas jag med.
  • FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-12-23 19:09:52 följande:
    Åh vad spännande, hoppas hoppas att det är något där! <3
    Tack det hoppas jag med.
  • FruA78
    Pyret 85 skrev 2015-12-24 09:39:12 följande:

Jag ville kika in här och önska alla er en riktig god jul <3 Jag håller mina tummar att ni alla har era plus snart. Vill också passa på att berätta att vår lilla Leo såg dagens ljus i måndags.

Tack!

Vad skönt att höra att allt gått bra. Stort grattis! <3

Kram
  • fruannie
    Pyret 85 skrev 2015-12-24 09:39:12 följande:

Stort grattis pyret!!! Vilken julklapp:)

Hejjar på lite avstånd på er alla andra med.
    GOD JUL och låt 2016 bli erat år.