BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Stämmer listan nu?
Stämmer listan nu?
Tack för du uppdaterar listan :) Nytt bim 23/1 fick positivt på ältest imorse. Samt att det inte blir insemination utan vi får försöka på egen hand igen. Oj vad segt det har känts mellan bim och äl, när vi inte är i behandling längre.
Den 18/1 ska vi får svar om vi kommer att ställas i ivf-kö nu eller behöver vänta ytterligare. Skönt att få reda på hur planeringen ser ut framöver. Har ställt in mig att det snart blir ivf, det känns bra men också nervöst.
Hur går det för er andra? Kram
Hej tjejer. Har haft min Första mens sen skrapningen nu.
Jag har en fråga....hur ser era flytningar ut sisådär 4-6 dagar innan bim?
I både gravid tillstånd och inte? Nån skillnad?
Hej hur mår ni? Vill bara uppdatera, hade ingen äl i dec men hade gamla primolut Nor hemma som framkallar mens, man ska de ta de 10 dagar... Är på dag 7 nu. Men kommer typ 4 dagar efter sista tabletterna.. Tänkte sedan köra Pergo som jag fick för över ett år sen O boka in privat ultraljud. Vill gärna testa allt innan ivf. Så bim blir väll nångång runt alla hjärtans dag.
Tack för dina fina ord. Håller tummarna för er med att ni snart lyckas. Hoppas att provet ser bra ut.
Precis efter jag fick min senaste mens kände jag mig väldigt otålig och ville börja med ifv på en gång. Nu ca en vecka efter känns det rätt så skönt att försöka igen själva. Mest skönt att slippa minus på flexen vilket var stressande eftersom det bliv många timmar minus under behandling. Annars så känner jag att vår relation har blivit ännu bättre nu under behandling, känner mig inte lika ensam i situationen. Min man har varit med på alla möten och tagit sprutan på mig så det känns bra. Trodde inte jag skulle känna mig hoppfull nu när vi försöker på egen hand men det gör jag. Annars är det svårt att motivera att försöka fortsätta. Jag mår alltid bättre av att känna mig hoppfull än uppgiven. Tar hellre smällen när mensen kommer.
Hej hur går de för alla?? Jag fick mens igår efter primolut O börjar med Pergo imorn. Ska även ta progestron supp efter äl... Äter även hög dos d vitamin spirulina pulver O massa vitaminer... SRm mamma när får du äl med Pergo O vilka dagar äter du?
Hej hur går de för alla?? Jag fick mens igår efter primolut O börjar med Pergo imorn. Ska även ta progestron supp efter äl... Äter även hög dos d vitamin spirulina pulver O massa vitaminer... SRm mamma när får du äl med Pergo O vilka dagar äter du?