BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Mm... Startade kontot för att kunna vräka ur mig massa känslor och upptäckte att ttc communityn är stor på instagram. Allt som hjälper, eller hur?
Kram till er tjejer <3 Jag hoppas verkligen att 2016 blir året för oss allihop.
Själv är jag på äl+8 och känner ingenting alls, så tror inte att det blir något denna gången heller.
Mm... Startade kontot för att kunna vräka ur mig massa känslor och upptäckte att ttc communityn är stor på instagram. Allt som hjälper, eller hur?
Har en utskriven kur Pergo kvar. Känns som enda vägen kommer vara IVF nu och vill ställa mig i kö så snart som möjligt, men vet inte om vi får innan vi försökt alla tre kurer. Plus att det är ledigheter och sånt nu ett tag.
Hade också vittring på ett drömjobb. Var på intervju och rekryteraren tyckte jättebra om mig. Men företaget valde att anställa internt och rekryteraren fick inte ens möjlighet att visa min profil. Hade passat perfekt för jobbet med mina kvalifikationer. Det låg på perfekt plats och det fanns möjlighet att utvecklas. 100 procent. Men såklart föll jag på mållinjen.
Så trodde jag kanske hade drömjobb och var gravid, men såklart inte.
Har börjat hänga en del på Instagrams infertilitetskanaler och har startat en egen. Någon som hänger där??
Ja vissa som har fått diagnosen oförklarligt barnlösa kan få vänta 2 år innan remiss skickas till ivf. Vi har försökt sedan november 2013 men blev gravid september 2014 och januari 2015 men som båda slutade i missfall :(
Om remiss skickas nu i januari så kommer jag vända mig till vårdgarantin för väntetiden i Stockholms län är 9-12 månader. Så då blir kön Max 3 månader :)
Mensen kom igår :( Om nån vill vara snäll och uppdatera listan. Nytt bim 26/1.
Nu ställer jag in mig på ivf och längtar tills vi ska börja med behandling.
Jag följer faktiskt dig där
Va heter du på insta?
Vad heter du på insta och får jag följa dig? :)