• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Hej tjejer. Har BIM 8/2. kör med äl-tester nu för att ta reda på vilken dag äl infaller pga oregelbunden mens. Mest för nyfikenhets skull. Enligt min app ska den vara på måndag.. . Men äl testet visade positivt idag. Så jag åkte helt enkelt 3,5 mil till karlns garage och förförde honom! Mycket uppskattat ????

Orkade inte vänta tills han kommer hem imorgon.

Så.... Nu är det väntans tider!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2016-01-23 21:12:00 följande:

Hej tjejer. Har BIM 8/2. kör med äl-tester nu för att ta reda på vilken dag äl infaller pga oregelbunden mens. Mest för nyfikenhets skull. Enligt min app ska den vara på måndag.. . Men äl testet visade positivt idag. Så jag åkte helt enkelt 3,5 mil till karlns garage och förförde honom! Mycket uppskattat ????

Orkade inte vänta tills han kommer hem imorgon.

Så.... Nu är det väntans tider!

Håller tummarna stenhårt för er att det vill sig nu! Själv är jag på äl+7 och har blivit luktkänslig, fått ömma bröst och bröstvårtor (inte haft sedan jag var gravid) och igår och idag har jag haft mycket drag, tyngd och pirrningar i livmodern. Vågar inte börja hoppas på något, utan testen får visa om det är något om några dagar :)
  • Nostalgity
    Lizzie09 skrev 2016-01-23 21:25:04 följande:

Håller tummarna stenhårt för er att det vill sig nu! Själv är jag på äl+7 och har blivit luktkänslig, fått ömma bröst och bröstvårtor (inte haft sedan jag var gravid) och igår och idag har jag haft mycket drag, tyngd och pirrningar i livmodern. Vågar inte börja hoppas på något, utan testen får visa om det är något om några dagar :)

Ja de vore kul om det blev något nu! Fyra års mellanrum mellan alla 3 barnen isf. Det roliga? Är att de andra barnen blev också till i Jan! Så det blir ett till okt-barn isf!! Haha

Jag håller alla tår o tummar på dig! Vilken dag ska du testa?
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2016-01-22 15:19:46 följande:
    Jag är också nål rädd och rädd för äggplock och allt som kan gå fel. Samtidigt känns det som om det är det sättet som kan hjälpa oss bli gravida och då vill man inte vänta.  
    Mm förstår...

Jag är inte rädd för nålar etc men för mig år de själva besvikelsen att de inte gick naturligt. Vi har ju stått i kö sen juli 2015 O remiss skickas april 2016. När de ställde oss i kö tänkte vi skönt fast de kommer ju aldrig hända såklart vi e gravida tills april... Men men de ju några månader kvar...

Tråkigt att du fick mens idag :(
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2016-01-23 23:04:16 följande:
    Ja de vore kul om det blev något nu! Fyra års mellanrum mellan alla 3 barnen isf. Det roliga? Är att de andra barnen blev också till i Jan! Så det blir ett till okt-barn isf!! Haha

Jag håller alla tår o tummar på dig! Vilken dag ska du testa?
    Haha ja det hade ju varit kul om det tog sig nu också då! Tack! Jag har massor med billiga ebay-tester hemma så jag har faktiskt redan börjat ;) När ska du testa?
  • Nostalgity
    Lizzie09 skrev 2016-01-24 12:48:04 följande:

Haha ja det hade ju varit kul om det tog sig nu också då! Tack! Jag har massor med billiga ebay-tester hemma så jag har faktiskt redan börjat ;) När ska du testa?

Hur går det med testerna då? Visar de något än?

Ska väl testa mig 3-4 Feb hade jag tänkt, då är det 11-12 dagar sen äl. Brukar bli plus på äl + 9-10 redan men kan lika gärna vänta lite hehe. Köper mig ett cb från apoteket .
  • FruA78
    SRMmamma87 skrev 2016-01-24 10:15:46 följande:

Här vill det sig inte. Fick mens igår. Ska ringa dr på måndag ang ivf.

Nej vad tråkigt :( kram

Fick också mens i lördags. Jag är på försök nr? Jag känner att jag har slutat räkna antal försök nu är lättare att räkna antal menstrationer fram till ivf. Förhoppningsvis bara två gånger till innan vi börjar.