BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Har man förhöjd temp som gravid också eller det är bara under ägglossning?
Försöker lägga in bild men det funkar inte. :( Men hoppas att jag kan få lite hjälp ändå.
Är glad att jag började testa med äl-stickor igår för idag är det redan positivt. Även om appen i mobilen säger att jag ska ha äl i helgen. Bättre ju mindre jag behöver vänta så spelar ingen roll direkt.
Men om jag nu fick positivt idag, är äl+1 imorn då eller på fredag? Eller hur ska jag räkna? Och när blir mitt nya bim? Appen säger den 22a men det borde bli 17-18e nånting kanske?? Någon som har bättre koll får gärna hjälpa till hur jag ska räkna. :)
Glömde säga att ditt nya Bim bör vara 14 dagar efter Tors el fredag (alltså efter ägglossningen) om du har 14 dagars luthealfas.
Kommer du ihåg när du plussade då?
Hoppas det går bra för er. :)
BIM idag men ingen flod men en sjuk mensvärk.
Tänk er när ni har varit ute och promenerat en hel dag, i dåliga skor, på hårt underlag och får jätteont i benen/benhinnorna när ni kommer hem och slänger i soffan. Så känns min mensvärk nu och inget i mitten av magen utan bara ner mot ljumskarna.
Är inne på dag 3 med sån ihållande mensvärk, ibland mer, ibland mindre men nu är det riktigt jobbigt. Testade mig sist i förrgår, på ÄL+12 och det var negativt. Så jag väntar ju att mensen kommer när som helst. Så ont som jag har nu brukar jag bara ha precis efter att mensen kommit och då håller det i sig i typ 1 dag, max. Nu är det ju dag 3 och ingen mens.