BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Är det någon som vet hur pass vanligt de är att plussa först efter bim? Känner mig lite kluven i mitt hopp. Läser man lite så händer de ju verkar de som men frågan är ju om det är en liten skara som plussar sent eller om de är rätt vanligt? Ska ställa in mig på mens iaf har den inte kommit på söndag blir de ett test till men inte innan dess. Det känns ju nästan som en käftsmäll att få ett negativt test på bim när mensen inte dykt upp.
Kan ju hända att du hade ÄL senare än vad du trodde.
Men jag har samma problem. Har sjuk mensvärk sen 3 dagar tillbaka och brukar bara ha det i samband med att mensen kommit, och ingen mens än heller. Testade i förrgår och då var det negativt så jag är inställd på att mensen kommer i natt typ.
Är det någon som vet hur pass vanligt de är att plussa först efter bim? Känner mig lite kluven i mitt hopp. Läser man lite så händer de ju verkar de som men frågan är ju om det är en liten skara som plussar sent eller om de är rätt vanligt? Ska ställa in mig på mens iaf har den inte kommit på söndag blir de ett test till men inte innan dess. Det känns ju nästan som en käftsmäll att få ett negativt test på bim när mensen inte dykt upp.
Men jag har samma problem. Har sjuk mensvärk sen 3 dagar tillbaka och brukar bara ha det i samband med att mensen kommit, och ingen mens än heller. Testade i förrgår och då var det negativt så jag är inställd på att mensen kommer i natt typ.
Har du testat idag? Såg att du med hade bim idag.
Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.
Ska jag ändå räkna på 28 dagar?
Håller helt med om att det känns som en evighet nu då man försöker få koll på hela menscykeln. men väldigt intressant med!
Jag jobbar heltid som kyrkvaktmästare. Trivs gott med det men ska bli härligt när man får vara hemma o mammaledig ;)
Hur tänker ni andra som har kroppsjobb: kommer ni "lata" er mer när ni blir gravida för att spara på kroppen? Jag känner att det hade varit gott att bli gravid snart så jag slipper vara höggravid under sommaren då jag går mycket med röjsåg o häcksax odyl.
Jag går också och kissar hela tiden men skulle aldrig ta det som ett tecken då jag har jordens minsta kissblåsa haha :). Känner inget annat än en dragande känsla ner mot ljumskarna. Inte molvärk utan mer som lätt träningsvärk. Jättesvårt att förklara men har aldrig känt det innan. Mår för övrigt väldigt bra, vilket jag aldrig gjort innan mellan ÄL och BIM så bara det gör mig sjukt glad :). Hade ju ett helvete förra månaden. Så just nu njuter jag :)
Aha så man kan Inte tempa för att indikera graviditet ?