BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tack för svaret. :) Det står 24-48 timmar. Men läste en som skrev häromdagen här att man skulle sluta testa så fort man fått ett positivt test, alltså är det ju lite svårt att veta när äl+1 faktiskt är.
Men då har jag bim 18-19e skulle jag tro. Vill någon ändra mitt bim till 19e? Lika bra att vara på den säkra sidan..
Edit. 19/9 ska det ju vara förstås
BIM 

Igår kom en liten tant röd på besök och imorse var hon helt borta.. Vadan detta? Någon som varit med om detta?
För enkelhetens skull kan du ju räkna 14 dagar från första positiva Äl testet och sedan lägga till 2 dagar. Då har du ju täckt in de 48 timmarna. Dvs 19/8, precis som du säger (förutsatt att du har 14 dagars luthealfas då, annars förskjuts ju Bim)
BIM 15/9 och jag vänatr som en tok. Vill ju göra ett test nu och det är ju för tidigt än.. :(
Väntan är olidlig!
1 försöket, 1 barnet
Om man har alla symtom på ägglossning, men inget positivt test på sticka, är det kört att bli gravid då?
Nu är ältestet svagare igen även om det aldrig va starkare än kontrollstrecket. Betyder det att ägget släppt nu då? Hade äl flytning en liten sådan några dagar innan strecket va lika starkt. Men är inte de konstigt??
Om man är gravid utan att veta om det och väntar på ägglossning och gör äl test clearblue digital, får man ingen glad gubbe alls då? Eller kan den visa något på grund av gravidhormoner? Borde haft äl nu men inte visat nåt på ältesterna. Hade i augusti vad jag tror missfall. Börjar undra om jag är gravid ändå, eller att jag inte har nån äl denna månad :(
Är det någon som vet hur pass vanligt de är att plussa först efter bim? Känner mig lite kluven i mitt hopp. Läser man lite så händer de ju verkar de som men frågan är ju om det är en liten skara som plussar sent eller om de är rätt vanligt? Ska ställa in mig på mens iaf har den inte kommit på söndag blir de ett test till men inte innan dess. Det känns ju nästan som en käftsmäll att få ett negativt test på bim när mensen inte dykt upp.