BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tycker du ska testa igen om två dagar. Man kan få mens under graviditeten.
Å där kom mensen.. Suck. Plussade igår och idag kom den jäkeln.
Tar nya tag! Lycka till ni andra ??
Hej,
Kanske inte är mensen men eftersom jag aldrig fått blod efter plus tidigare så blir jag orolig
efter mitt förra inlägg gick jag och la mig och vila. Inge mer blod just nu. Fortfarande molvärk och ömma bröst. Tog ett cb (likadant som igår o Ingenting?!?! ) inte ens spök.. Måste ha varit något fel på det igår som faktiskt visade plus - svagt men plus.
Hoppas på att det inte kommer mer blod o ett plus igen om några dagar.. Hoppet är det sista som överger en...
Fasen vad kroppen är märklig!
Tack för att ni finns!
Det är min andra gång med äl-tester och jag köper från billigatester.se :) Så jag är oxå rätt ny på det här ^^ Jag tycker iallafall att dessa test fungerade bra.
Denna gång ska jag testa lite senare i cykeln så att jag förhoppningsvis kan få bättre aningar om när ägget släppt. Sist hade jag positivt i två dagar men hade slut på tester, så räknade med att äl skedde dagen efter senaste positiva utslag. :)
Hej tjejer vad tror ni om detta. Skulle haft ägglossning igår enligt fl äl kalender.
Hade sex i fredags. Och i tre dagar innan det.
Idag har jag mensvärk, ganska rejäl. Googlade att det kan vara ägglossningen som sker då.
Då till frågan, tror ni det räcker med sexet i fyra dagar fram till fredagen för att ha en chans att bli gravid? Eller måste man ha sex just idag?
Vad tror ni? :)
Är på äl+9 och har börjat få ökade " slemmigare" flytningar och ibland lite stickningar och hugg i livmodern annars känns det inget speciellt. Känns inte som att det tagit sig denna månaden heller men ingenting är kört innan mensen kommer. Tänkte jag skulle ta ett test imorgon när jag vaknar så får vi se vad det säger.
till er som bestäler tester från nätet, vilka köper ni och vilka är bäst och var hitttar jag dem? både ägglossningstester och gravtester.
Är på äl+9 och har börjat få ökade " slemmigare" flytningar och ibland lite stickningar och hugg i livmodern annars känns det inget speciellt. Känns inte som att det tagit sig denna månaden heller men ingenting är kört innan mensen kommer. Tänkte jag skulle ta ett test imorgon när jag vaknar så får vi se vad det säger.
till er som bestäler tester från nätet, vilka köper ni och vilka är bäst och var hitttar jag dem? både ägglossningstester och gravtester.