• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FiiaN
    Det vackraste skrev 2014-09-07 11:26:38 följande:

Tror du är gravid :)

Tror du? Jag har inga ömma bröst eller några andra symptom :/ Vågar inte hoppas för mycket.
  • Milie

Jag har bara haft en illamåendeattack och ett hugg i ena bröstet. Problemet är bara att illamåendeattacken kom redan 2-3 dagar efter ÄL, så det måste ha varit något annat. Idag är jag ÄL+7 och mår tyvärr bara fint. Hehe. Tar det dock lite med en klackspark. Någon gång kommer det ske, det vet jag, så jag är för närvarande rätt lugn.

• Vickylee

Någon av er som är kunnig kring temperaturökningen vid äl? Jag har haft äl-smärtor senaste 2 dagarna, fick tempökning när jag testade igårmorse (lördag), normal temp i fredags. Kommer ökningen EFTER att ägget släppt? Vi sexade i torsdags kväll så det bådar ju gott i så fall :)

• Zora
    Vickylee skrev 2014-09-07 12:09:44 följande:

Någon av er som är kunnig kring temperaturökningen vid äl? Jag har haft äl-smärtor senaste 2 dagarna, fick tempökning när jag testade igårmorse (lördag), normal temp i fredags. Kommer ökningen EFTER att ägget släppt? Vi sexade i torsdags kväll så det bådar ju gott i så fall :)

Ja, ökningen kommer efter Äl
  • Gummsan

Och som den testgalna brud som jag är kunde jag inte låta bli ett RFSU testa tidigt :-P Är nog spökstreck trots att jag inte fått de på dom innan.

• Alvolina
    Gummsan skrev 2014-09-07 12:33:42 följande:

Och som den testgalna brud som jag är kunde jag inte låta bli ett RFSU testa tidigt :-P Är nog spökstreck trots att jag inte fått de på dom innan. phpPAE72E60554.jpg

Där ser man ju något:D hoppas så för er skull att det är ett positivt test. Håller alla tummar jag har!
  • Jenny0819

Nu är man taggad att snart sätta gång igen. Denna väntan mellan mens å ägglossning känns lång men nu ska man ha äl i veckan. Hoppas på plus i slutet på sep och lycka till alla kvinnor

vill få till en första nu efter tidigt mf i maj.saknar känslan att känna en liten gro.

• Wintersagah
    Gummsan skrev 2014-09-07 10:41:37 följande:
    Känner mig inte gravid alls dock
    Inte jag heller, men ägget fäster ju inte fören ca en vecka efter ÄL. Innan dess ska det vara i princip omöjligt att få symptom.. :) Ännu finns det hopp!! Och så himla spännande med ditt gravtest! Hoppas det är ett plus och inte spök! :D
Svar på tråden BIM September 2014