BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tror du är gravid :)
Jag har bara haft en illamåendeattack och ett hugg i ena bröstet. Problemet är bara att illamåendeattacken kom redan 2-3 dagar efter ÄL, så det måste ha varit något annat. Idag är jag ÄL+7 och mår tyvärr bara fint. Hehe. Tar det dock lite med en klackspark. Någon gång kommer det ske, det vet jag, så jag är för närvarande rätt lugn.
Någon av er som är kunnig kring temperaturökningen vid äl? Jag har haft äl-smärtor senaste 2 dagarna, fick tempökning när jag testade igårmorse (lördag), normal temp i fredags. Kommer ökningen EFTER att ägget släppt? Vi sexade i torsdags kväll så det bådar ju gott i så fall :)
Någon av er som är kunnig kring temperaturökningen vid äl? Jag har haft äl-smärtor senaste 2 dagarna, fick tempökning när jag testade igårmorse (lördag), normal temp i fredags. Kommer ökningen EFTER att ägget släppt? Vi sexade i torsdags kväll så det bådar ju gott i så fall :)
Och som den testgalna brud som jag är kunde jag inte låta bli ett RFSU testa tidigt :-P Är nog spökstreck trots att jag inte fått de på dom innan. 
Och som den testgalna brud som jag är kunde jag inte låta bli ett RFSU testa tidigt :-P Är nog spökstreck trots att jag inte fått de på dom innan. 
Nu är man taggad att snart sätta gång igen. Denna väntan mellan mens å ägglossning känns lång men nu ska man ha äl i veckan. Hoppas på plus i slutet på sep och lycka till alla kvinnor
vill få till en första nu efter tidigt mf i maj.saknar känslan att känna en liten gro.
Mensen är över för denna gången, så snart är vi tillbaka i spelet. Dag 6 i min cykel.
Å där kom mensen.. Suck. Plussade igår och idag kom den jäkeln.
Tar nya tag! Lycka till ni andra ??