• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • mrshellstrom
    Bebben84 skrev 2014-09-07 20:39:22 följande:

Har också BIM då. Mår superbra. Läskigt bra. Ingen PMS som jag brukar ha så jag är jätteglad att jag inte är så jobbig mot sambon denna månad :)

Det enda jag känner är typ som "träningsvärk" i tjejmagen som ilar ner mot ljumskarna. Och lite ont i svanken också. Men annars nada.

Tänkte testa imorgon bitti. Hur mår du då? :)

Hoppas! :)
  • SecretlyMe

Testerna reagerar ju på LH och tydligen hcg. Jag har sett fler som fått positivt på dom när de varit gravida än de som fått utslag innan mensen. Du är säkert visst gravid.

Bebben84 skrev 2014-09-07 20:40:45 följande:

Kan tillägga att jag inte testat med gravtest ännu men testat med ÄL-tar för 2 dagar sedan och fick konstigt nog utslag på den. Men det kan man tydligen få. Även om jag aldrig fått det innan

• Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-07 20:40:58 följande:
    Håller tummar och tår för dig att det tagit sig! =)
    Men åh tack söta du!!
  • Bebben84
    Muffins81 skrev 2014-09-07 20:42:36 följande:

Bebben84: åh, spännande!! Hoppas avsaknaden av PMS-symtom är positivt, hihi! Håller tummarna! Jag känner ingenting, mår som vanligt (tyvärr). :-0

Tack <3 vågar dock inte ens tänka på ett plus
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-07 20:45:15 följande:

Testerna reagerar ju på LH och tydligen hcg. Jag har sett fler som fått positivt på dom när de varit gravida än de som fått utslag innan mensen. Du är säkert visst gravid.

Men mitt räknades inte som positivt då det inte var lika starkt som kontrollstrecket. Jag reagerade på det för att jag fick tokblanka test under min ÄL (men pos på digitala) men när jag testade med den för 2 dagar sedan kom ett ganska starkt streck snabbt. Men bara hört av alla att deras ser ut så månades alla dagar så väljer att inte tänka något kring det :)
  • Bebben84

Asså ni är alla så jäkla gulliga som håller tummarna för mig imorgon! Blir nästan lite rörd <3

Dock känner jag mig typ rädd för att testa nu när ni säger att ni tror att det kan bara en ärta i magen haha! Typ lite "kalla fötter" fast ändå inte för vi önskar oss detta så innerligt mycket! Ni fattar nog vad jag menar :)

Tack för att ni är underbara i alla fall <3

• FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-07 20:54:58 följande:

Asså ni är alla så jäkla gulliga som håller tummarna för mig imorgon! Blir nästan lite rörd <3

Dock känner jag mig typ rädd för att testa nu när ni säger att ni tror att det kan bara en ärta i magen haha! Typ lite "kalla fötter" fast ändå inte för vi önskar oss detta så innerligt mycket! Ni fattar nog vad jag menar :)

Tack för att ni är underbara i alla fall <3

Hoppas hoppas :D Kommer hålla koll på tråden imorgon efter ditt svar på testet :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 20:54:20 följande:
    Håller tummarna för oss båda två! :)
    Ja oss båda <3 och varenda en här i tråden <3
Svar på tråden BIM September 2014