• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FiiaN
    SecretlyMe skrev 2014-09-07 18:51:01 följande:

Lutealfasen är dagarna mellan ägglossning och bim. 10-16 dagar är mest optimalt. Har man kortare kan man ha svårt att bli gravid, men det kan man få hjälp med av läkare isåfall :)

Lät som ett bra paketerbjudande! Inte för dyrt heller.

Ahaaa men då fattar jag :) Ska se om äl-testerna kan få mig att ha lite bättre koll :) Tack för förklaringen!

Ja jag tyckte också det lät okej :)
    Väldigt drygt, får väl höra av mig till vårdcentralen... Suck!
  • Bebben84

Hmm, känslan av träningsvärk i tjejmagen ut i ljumskarna som jag haft har tagit lite mer fart ikväll. Har någon annan liknande känsla? Är inte som molvärk utan mer ilande

• Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-07 19:03:22 följande:

Hmm, känslan av träningsvärk i tjejmagen ut i ljumskarna som jag haft har tagit lite mer fart ikväll. Har någon annan liknande känsla? Är inte som molvärk utan mer ilande

jag tror att du är gravid!!
  • Paulas mamma

på graviditetskollen beställde jag precis 20 gravtest och 48 ägglossningstest för 299:-. sååå förväntansfull, nu ska jag bannemej hitta min ägglossninng :)

• Pyret 85
    Paulas mamma skrev 2014-09-07 19:18:53 följande:

på graviditetskollen beställde jag precis 20 gravtest och 48 ägglossningstest för 299:-. sååå förväntansfull, nu ska jag bannemej hitta min ägglossninng :)

och jag beställde 21 ÄL-test och 20 gravtest för 198 på gravidkollen.
  • ÄlskarMina
    ronja111 skrev 2014-09-07 18:44:16 följande:
    Detta är andra året...
    Så jobbigt!  
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Det vackraste
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 19:16:11 följande:

jag tror att du är gravid!!

Tror jag med ;) Det väl ligamenten i livmodern du känner. :)
  • SecretlyMe

Varsågod :)

Jag ska till VC imorgon. Har problem av och till med klåda och illaluktande flytningar, men det håller inte i sig länge. Det kommer och går lixom. Ska bli skönt att få hjälp nu :)

FiiaN skrev 2014-09-07 18:54:02 följande:

Ahaaa men då fattar jag :) Ska se om äl-testerna kan få mig att ha lite bättre koll :) Tack för förklaringen!

Ja jag tyckte också det lät okej :)

Väldigt drygt, får väl höra av mig till vårdcentralen... Suck!

• SecretlyMe

Jag tycker du ska ta ett nytt test :)

Emmissara skrev 2014-09-07 18:51:45 följande:

Behöver lite hjälp

Jag har bim nu i veckan som kommer, jag tror dock att min älskog tidigare än vad jag hade trott så om ja har rätt så är jag på ca äl+13 (eftersom att jag aldrig har tänkt efter när jag har äl så är de svårt för mig att veta utan äl test) iaf jag testade i fredags men de va såklart helt blankt, igår vaknade jag av att jag hade extremt ont i brösten, kändes som jag hade feber också (testa inte) framåt kvällen så börjaden jag må extremt illa men tänkte inte mer på det, idag har jag ännu ondare i brösten, för 2-3 timmar sedan så började jag må illa , för en timma sedan började jag va så yr att jag nästan svimmade, är fortfarande yr och mår illa

Utöver allt detta så har jag helt genomskinliga flytningar känns som att mensen kommer men när ja väl springer till toan så är det inget där

Ja just de, min man åt halstabletter vars lukt jag brukar älska men nu fick jag kväljningar av den så fort han kom nära mig

Är det bara min kropp som spelar mig ett spratt eller kan det faktiskt vara tecken på graviditet?

Svar på tråden BIM September 2014