• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Glädje
    Det vackraste skrev 2014-09-07 09:30:16 följande:
    Haha vad roligt. Vanligt klorin? :D

Blir det inte alltid vitt skum då?

Har du inte testat vanligt gtest än?
    Japp vanligt klorin :) Nä tydligen blir det inte vitt skumm (kanske ytte pytte) om man inte e preggo.. :P

Fick ett svagt svagt plus i fredags eftermiddag..ska testa i morgon på BIM+4 och se om det blivit nåt starkare..
  • Bebben84
    Det vackraste skrev 2014-09-07 09:33:56 följande:

Men då är du kanske gravid istället? Om du brukar ha pms. Jag tror jag mådde bättre i humöret innan bim när jag var gravid förra hösten.

Nja tror mer att det är mina piller som börjar försvinna från systemet nu :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 10:07:00 följande:
    de enda symptom jag hade sist var träningsvärk i tjejmagen och ömma bröst. Det som gjorde mig helt säker var att jag blev åksjuk när jag åkte en karusell med min son. blir bara det när jag är gravid och aldrig annars.
    Jag har inga ömma bröst alls. Hade i ju för sig det inte med min dotter heller. Men nä tror inte det är någon ärta i magen :)
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-07 10:20:04 följande:
    Jag har inga ömma bröst alls. Hade i ju för sig det inte med min dotter heller. Men nä tror inte det är någon ärta i magen :)
    fast ömma bröst har jag alltid mellan ÄL och BIM så det är ju inget tecken på grav hos mig.
  • Gummsan
    Wintersagah skrev 2014-09-06 20:00:25 följande:
    Samma här, ska börja testa på Tisdag ;) Tänkte först bara testa med två clearblue som jag köpte förra veckan.. Sen i förrgår fick jag rycket och beställde 20 st stickor från testlagret haha :P
    Känner mig inte gravid alls dock
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 10:28:00 följande:
    fast ömma bröst har jag alltid mellan ÄL och BIM så det är ju inget tecken på grav hos mig.
    Jag har aldrig det. Bara onda bröstvårtor efter ÄL i 2 dagar. Ska ta ett test mest för skojs skull imorgon på ÄL+10 så får väl se då :)
  • S_Mamma

3 dagar kvar till BIM och gjort x antal tester som tyvärr visat negativt. Med dottern plussade jag 5 dagar innan BIM och knappt en vecka efter det började jag kräkas för allt. Hoppas att det är en graviditet den här gången utan höga hormoner. Att njuta av en graviditet hade ju varit underbart!

Fast det känns inte som att jag blivit gravid. Magkänslan säger att tant röd hälsar på. Mensvärk från h-vetet rent ut sagt. Huvudvärk, ont i delar utav magen, magen är helt upp och ner och ryggen känns så fort jag rör mig. Dessutom ÄL-flytningar som får mig att springa på toaletten oftare för att det känns som att det rinner floder ur mig... Vid den här tidpunkten strax innan mens brukar jag ha problem med sköra och torra slemhinnor men nu är det heeeelt tvärtom. Håller tummarna för att tanten inte kommer i veckan..

(20 år, 2:a barnet, 1:a försöket. Står redan i listan men tänkte att det kanske var intressant att se utan att behöva leta för er andra som också surfar via mobilerna ;) )

• FiiaN

En dag över BIM. Har som mensvärk till och från (haft sedan i onsdags), känns som mensen kommer när som helst :( Humörsvägningar som attan, men kanske kan vara PMS...

• Det vackraste

Tror du är gravid :)

FiiaN skrev 2014-09-07 11:15:44 följande:

En dag över BIM. Har som mensvärk till och från (haft sedan i onsdags), känns som mensen kommer när som helst :( Humörsvägningar som attan, men kanske kan vara PMS...

Svar på tråden BIM September 2014