• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-07 16:55:34 följande:
    Är också på ÄL +9 idag :). Känner inte heller något. När har du tänkt testa?
    jag tänkte jag skulle testa imorgon antingen direkt när jag vaknar eller när jag kommit hem från jobbet vid halv 5. vet inte vilket som är bäst eller det kanske inte spelar så stor roll egentligen. Du då när ska du testa?
  • Paulas mamma
    Bebben84 skrev 2014-09-07 16:56:29 följande:
    Jag köper digitala ÄL-tester på apotea.se. Dom är billigast där och fraktfritt. Gravtest köper jag på testlagret.se
    är de digitala bättre? är det clearblue du menar då? jag testade med cb denna månaden och fick ingen stegring alls. vet inte om det var tester eller mig de e fel på.
  • Bebben84
    Paulas mamma skrev 2014-09-07 17:08:09 följande:
    är de digitala bättre? är det clearblue du menar då? jag testade med cb denna månaden och fick ingen stegring alls. vet inte om det var tester eller mig de e fel på.
    Jo dom digitala från CB. Jag har alltid fått glad gubbe men vissa har tyvärr snabb stegring och då är den lila bättre som visar stegring kanske?
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-07 17:03:33 följande:
    jag tänkte jag skulle testa imorgon antingen direkt när jag vaknar eller när jag kommit hem från jobbet vid halv 5. vet inte vilket som är bäst eller det kanske inte spelar så stor roll egentligen. Du då när ska du testa?
    Jag tänkte testa imorgon bitti. Men känns inte ens nervöst för jag vet hur tokblankt det kommer vara :)
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-07 17:13:15 följande:
    Jag tänkte testa imorgon bitti. Men känns inte ens nervöst för jag vet hur tokblankt det kommer vara :)
    Precis så känner jag med fast samtidigt är det ganska skönt att man tänker så istället för att man tror att man är gravid och så visar det sig att man får ett tok negativt test, roligare att bli glatt överraskad än tvärtom :) 
  • Paulas mamma
    Bebben84 skrev 2014-09-07 17:12:36 följande:
    Jo dom digitala från CB. Jag har alltid fått glad gubbe men vissa har tyvärr snabb stegring och då är den lila bättre som visar stegring kanske?
    problemet är att jag inte har en aning om när jag har ägglossning. så jag behööver många tester och tror jag behöver testa 2 ggr om dagen så det blir fruktansvärt dyrt med clearblue. tänkte beställa runt 30 test för at kunna testa i 15 ddagar.
  • Pyret 85

Testlagret beställde jag sist ifrån. Denna gången från gravidkollen. Har också köpt cb på Apoteket.

• blackpeach

Hej! Har kört med äl test nu i 5 dagar. Såg en stegring från första dagen men fick aldrig lika starkt streck som kontroll strecket. Idag var det helt negativt och starkast i förrgår. Betyder det att det inte blev någon ägglossning?? :( har tester från billigatester.se

• mrshellstrom

Jag beställer från billigatester.se, snabbt och bra! Deras äl-stickor är väldigt bra också.

Vill testa nuuuuu!

Svullen mage och gasig (har iofs ätit sådär de senaste dagarna)

Mycket molvärk

Finnig

Trött som tusan

Saker luktar väldigt äckligt

Men allt detta är ju också hintar på mens, men man vill ju hoppas. ;)

• Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-07 17:17:53 följande:
    Precis så känner jag med fast samtidigt är det ganska skönt att man tänker så istället för att man tror att man är gravid och så visar det sig att man får ett tok negativt test, roligare att bli glatt överraskad än tvärtom :) 
    Ja precis :) kanske därför vi tänker så, lite undermedvetet :). Jag har fått för att det kommer ta ett par försök till
Svar på tråden BIM September 2014