• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-07 21:07:08 följande:
    Hoppas hoppas :D Kommer hålla koll på tråden imorgon efter ditt svar på testet :)
    Tack gulliga du :)

Kan satsa allt jag har och äger på tokblankt test men det är ju så kul att testa att jag inte kan hålla mig :)
  • S_Mamma

Okej.. Nu har jag vart och jobbat ett par timmar. Jag höll på att svimma av smärta. Hela magen känns stenspänd och ryggen med.. Känns som den där känslan då man har mens som värst och kroppen bara vill gå och dö.... Ingen mens, inget plus, BIM onsdag. Vad händer med min kropp? :(

• FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-07 21:09:58 följande:
    Tack gulliga du :)

Kan satsa allt jag har och äger på tokblankt test men det är ju så kul att testa att jag inte kan hålla mig :)
    Har förstått att det är spännande att testa :) Har inte själv gjort det, men stod och kollade på grav-test idag, sen på eftermiddagen så kom tant röd :( BIM+1, hade lite förhoppning i alla fall, då min mens alltid är exakt :/
  • Pyret 85

Åh själv har jag ju över två veckor kvar till BIM då mitt ägg inte ens släppt ännu. Kommer bli en lååång väntan.

• LGB87

Äl+14 idag, har nog räknat lite fel på bim men tror iof jag har en lång lutealfas... Har trott mensen varit på gång sen i fredags, har känt molvärk i nedre delen av magen. Har ömma bröst sen någon vecka men de är inte svullna eller nåt, lika små som vanligt... Varit yrslig i helgen och i kväll luktade köttbullarna INTE gott! Kanske dags för ett test?

Häftigt att det är så otroligt många starka där ute som kämpar för att få sätta ett liv till världen!

• fantasifull
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 21:26:14 följande:

Jag är sugen på att testa imorgon även om det är tidigt! :)

Hur tidigt är du? :)
  • Emmissara
    LGB87 skrev 2014-09-07 21:30:50 följande:

Äl+14 idag, har nog räknat lite fel på bim men tror iof jag har en lång lutealfas... Har trott mensen varit på gång sen i fredags, har känt molvärk i nedre delen av magen. Har ömma bröst sen någon vecka men de är inte svullna eller nåt, lika små som vanligt... Varit yrslig i helgen och i kväll luktade köttbullarna INTE gott! Kanske dags för ett test?

Häftigt att det är så otroligt många starka där ute som kämpar för att få sätta ett liv till världen!

Känns som vi har ganska lika, fast jag har inte känt så mycket i nedre delen av magen förens nu i kväll,

Jag funderar på att testa igen imorgon men vet inte om jag vågar är rädd att ja kommer bli då grymt besviken om det är ett minus även fast att ja nästan är säker på att det är ett minus trots alla symptom
  • Mandy1

Jag har en fråga... Hoppas på svar!
    Har 2 CB plus här. Är på BIM -2, Tog ett på kvällen(hade bara hållit mig mindre än en timme från att kissa) och anade ett spökstäck (knappt synligt men inom tiden. Är det för tidigt att testa igen redan i morgon bitti om jag fick ett nästan blankt test i kväll? Vad tror ni?

Svar på tråden BIM September 2014