BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Okej.. Nu har jag vart och jobbat ett par timmar. Jag höll på att svimma av smärta. Hela magen känns stenspänd och ryggen med.. Känns som den där känslan då man har mens som värst och kroppen bara vill gå och dö.... Ingen mens, inget plus, BIM onsdag. Vad händer med min kropp? :(
Jag är sugen på att testa imorgon även om det är tidigt! :)
Håller tummarna för dig bebben! JA såklart för alla här inne!!
Åh själv har jag ju över två veckor kvar till BIM då mitt ägg inte ens släppt ännu. Kommer bli en lååång väntan.
Äl+14 idag, har nog räknat lite fel på bim men tror iof jag har en lång lutealfas... Har trott mensen varit på gång sen i fredags, har känt molvärk i nedre delen av magen. Har ömma bröst sen någon vecka men de är inte svullna eller nåt, lika små som vanligt... Varit yrslig i helgen och i kväll luktade köttbullarna INTE gott! Kanske dags för ett test?
Häftigt att det är så otroligt många starka där ute som kämpar för att få sätta ett liv till världen!
Jag är sugen på att testa imorgon även om det är tidigt! :)
Äl+14 idag, har nog räknat lite fel på bim men tror iof jag har en lång lutealfas... Har trott mensen varit på gång sen i fredags, har känt molvärk i nedre delen av magen. Har ömma bröst sen någon vecka men de är inte svullna eller nåt, lika små som vanligt... Varit yrslig i helgen och i kväll luktade köttbullarna INTE gott! Kanske dags för ett test?
Häftigt att det är så otroligt många starka där ute som kämpar för att få sätta ett liv till världen!
Jag har en fråga... Hoppas på svar!
Har 2 CB plus här. Är på BIM -2, Tog ett på kvällen(hade bara hållit mig mindre än en timme från att kissa) och anade ett spökstäck (knappt synligt men inom tiden. Är det för tidigt att testa igen redan i morgon bitti om jag fick ett nästan blankt test i kväll? Vad tror ni?