• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Zora
    Glädje skrev 2014-09-09 05:31:43 följande:

Japp och där kom mensen på BIM+5!

Helt grundlurad av min kropp, men mensvärk från ÄL till mens verkar inte vara nåt tecken på graviditet för mig iaf :/

Hoppar vidare till BIM oktober!

Vad tråkigt jag brukar också ha mensvärk från Äl till mensen kommer, så det är inget tecken för mig heller. Hoppas att oktober blir er månad!
  • Zora
    ÄlskarMina skrev 2014-09-09 07:40:05 följande:

Och jag fick en glad gubbe på äl-testet och jag som är hemma och ska sova efter min jobbnatt och sambon är sjuk och ska vara hemma. Lämpligt!

Heja!!
  • Zora
    Carerra skrev 2014-09-09 06:29:08 följande:

Nu på morgonen visade min monitor ÄNTLIGEN hör fertilitet!! Ikväll blir det en date men mannen i sovrummet :) Började ge upp hoppet där ett tag...

Vad bra!
  • S_Mamma

Sambon fick smörja in mig med Heat-salva så jag kunde somna inatt. Så ofattbart ont i ryggen. Vaknade imorse, hade inte ont. Har lite ont nu efter att ha varit uppe men inte den grad som igår. Hade även ont i magen/mensvärk igår och känner absolut ingenting idag. Så kanske ett ägg som fäste igår trots allt?

Nåja, imorgon är det BIM. Har inte mensen kommit på fredag så gör jag ett test!

• Bebben84

Helt grundlurad av min kropp, men mensvärk från ÄL till mens verkar inte vara nåt tecken på graviditet för mig iaf :/

Skit :/

Jag har brukar också tyvärr ha "mensvärk" från ÄL till mens...
  • Bebben84
    tillklaras skrev 2014-09-09 07:44:29 följande:
    Tyckte mig se en skugga:/

Jag behöver era skarpa ögon!<3
    Jag tycker att jag ser en skugga!
  • tillklaras

Fyra dagar ungefär:)

Zora skrev 2014-09-09 07:59:23 följande:

Jag ser tyvärr inget, men det kanske är så svagt att det inte fastnar på bild? Hur långt har du till Bim?

• mrshellstrom

Såhär ser det ut idag på bim-3.

Bättre streck och testet har inte torkat (15min gammalt).

Vad tror ni? :)

• joss82

Fy, vad trist! Mycket värre när mensen är sen och man hinner få upp hoppet ju!
Svar på tråden BIM September 2014