BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Japp och där kom mensen på BIM+5!
Helt grundlurad av min kropp, men mensvärk från ÄL till mens verkar inte vara nåt tecken på graviditet för mig iaf :/
Hoppar vidare till BIM oktober!
Och jag fick en glad gubbe på äl-testet och jag som är hemma och ska sova efter min jobbnatt och sambon är sjuk och ska vara hemma. Lämpligt!
Nu på morgonen visade min monitor ÄNTLIGEN hör fertilitet!! Ikväll blir det en date men mannen i sovrummet :) Började ge upp hoppet där ett tag...
Sambon fick smörja in mig med Heat-salva så jag kunde somna inatt. Så ofattbart ont i ryggen. Vaknade imorse, hade inte ont. Har lite ont nu efter att ha varit uppe men inte den grad som igår. Hade även ont i magen/mensvärk igår och känner absolut ingenting idag. Så kanske ett ägg som fäste igår trots allt?
Nåja, imorgon är det BIM. Har inte mensen kommit på fredag så gör jag ett test!
Helt grundlurad av min kropp, men mensvärk från ÄL till mens verkar inte vara nåt tecken på graviditet för mig iaf :/
Fyra dagar ungefär:)
Jag ser tyvärr inget, men det kanske är så svagt att det inte fastnar på bild? Hur långt har du till Bim?
Hoppas! <3
Jag tycker att jag ser en skugga!
Såhär ser det ut idag på bim-3.
Bättre streck och testet har inte torkat (15min gammalt).
Vad tror ni? :)