BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Trodde jag fick min mens BIM+1, hade röd/rosa flytning 1,5 dag, och sedan igår kväll har det inte varit någonting. Fått synliga bristingar på brösten som jag inte haft tidigare. Vad händer? Får hem mina grav-tester idag eller imorgon. Vet inte om man vågar hoppas lite :/
Såhär ser det ut idag på bim-3.
Bättre streck och testet har inte torkat (15min gammalt).
Vad tror ni? :)
Trodde jag fick min mens BIM+1, hade röd/rosa flytning 1,5 dag, och sedan igår kväll har det inte varit någonting. Fått synliga bristingar på brösten som jag inte haft tidigare. Vad händer? Får hem mina grav-tester idag eller imorgon. Vet inte om man vågar hoppas lite :/
Såg att jag står under "plussat" på listan. Det har jag inte. Mensen har kommit och jag satsar på oktober istället. Lycka till ni andra! (Mensvärk som strålade ut i ljumskarna och stick och lätt huvudvärk var inget annat än pms sedan äl)
Såg att jag står under "plussat" på listan. Det har jag inte. Mensen har kommit och jag satsar på oktober istället. Lycka till ni andra! (Mensvärk som strålade ut i ljumskarna och stick och lätt huvudvärk var inget annat än pms sedan äl)
Grattis till plus!! :D
Såhär ser det ut idag på bim-3.
Bättre streck och testet har inte torkat (15min gammalt).
Vad tror ni? :)