• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 12:43:36 följande:
    Skulle vilja testa så fort killen kommer hem, men tror det är bäst att vänta till imorgon va? :)
    håll dig i 4 timmar och drick inget under tiden så funkar det :)
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-09 12:45:44 följande:
    håll dig i 4 timmar och drick inget under tiden så funkar det :)
    Gör det? :D Kanske ska testa sen i alla fall då. Dock tror jag att jag kanske har UVI, men ska nog klara av att hålla mig ;) Är nog bättre att testa ikväll än imorgonbitti innan killen ska till jobbet, Kanske blir svårt att koncentrera sig på jobbet annars om det nu skulle vara positivt. :)
  • vonlarsson

BIM idag så jag testade - är inte gravid. :( Så om någon vill flytta mig till rätt ställe på listan vore det kalassnällt - surfar från telefonen och är rädd att jag sabbar listan om jag provar.

GRATTIS till alla som plussat och jag håller tummarna för många fler plus. Kram!

• FiiaN
    vonlarsson skrev 2014-09-09 13:05:33 följande:

BIM idag så jag testade - är inte gravid. :( Så om någon vill flytta mig till rätt ställe på listan vore det kalassnällt - surfar från telefonen och är rädd att jag sabbar listan om jag provar.

GRATTIS till alla som plussat och jag håller tummarna för många fler plus. Kram!

Åh va synd :( Men din tur kommer! Stora kramar!
  • Wintersagah

Stort grattis goaround! Skrattande

Själv testade jag idag på bim-6 och fick såklart toknegativt :P Ska testa varje dag nu, räknar inte med något plus men det ger ju lite spänning på morgonkvisten iallafall xD

• Peeernilla

Grattis alla som plussat! Själv har jag bim på lördag och testade imorse. Inte ett tillstymmelse till streck :( men har dock ingen mensvärk som jag brukar ha dagarna innan så vi får se! Måste dagarna gå så långsamt?! Haha

• lnzmra

Min mens har dykt upp..

Efter mycket konstiga flytningar så har nog mensen kommit..

Varför vill det inte ta sig för??

Blev gravid fort när jag tog ut spiralen men tyvärr sluta det i ett avbryta de pga hjärtfel :( och nu vill det sig inte :(

• Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-09 12:53:37 följande:
    Gör det? :D Kanske ska testa sen i alla fall då. Dock tror jag att jag kanske har UVI, men ska nog klara av att hålla mig ;) Är nog bättre att testa ikväll än imorgonbitti innan killen ska till jobbet, Kanske blir svårt att koncentrera sig på jobbet annars om det nu skulle vara positivt. :)
    Om du är gravid så ring VC direkt imorgon och boka tid för din UVI. Jag har det minst en gång i månaden och min husläkare sa att jag bör åka in inom närmsta dagen om jag får UVI och är gravid. Ingen bra kombo om man säger så....
  • Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-09 13:58:43 följande:

Bebben84 : hur går det för dig? Hade inte vi bim samtidigt? (Fredag)

Jo jag har BIM torsdag/fredag (lite osäker)

Jag testade igår på äl+10 o fick blankt såklart. Mår prima. Inte ont någonstans, inget PMS. Så inväntar mensen snällt :). Ska dock ta ett testa imorgon bara för spänningens skull haha.

Hur mår du? Har du testat något?
Svar på tråden BIM September 2014