BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
BIM idag så jag testade - är inte gravid. :( Så om någon vill flytta mig till rätt ställe på listan vore det kalassnällt - surfar från telefonen och är rädd att jag sabbar listan om jag provar.
GRATTIS till alla som plussat och jag håller tummarna för många fler plus. Kram!
BIM idag så jag testade - är inte gravid. :( Så om någon vill flytta mig till rätt ställe på listan vore det kalassnällt - surfar från telefonen och är rädd att jag sabbar listan om jag provar.
GRATTIS till alla som plussat och jag håller tummarna för många fler plus. Kram!
Stort grattis goaround! 
Själv testade jag idag på bim-6 och fick såklart toknegativt :P Ska testa varje dag nu, räknar inte med något plus men det ger ju lite spänning på morgonkvisten iallafall xD
Grattis alla som plussat! Själv har jag bim på lördag och testade imorse. Inte ett tillstymmelse till streck :( men har dock ingen mensvärk som jag brukar ha dagarna innan så vi får se! Måste dagarna gå så långsamt?! Haha
Min mens har dykt upp..
Efter mycket konstiga flytningar så har nog mensen kommit..
Varför vill det inte ta sig för??
Blev gravid fort när jag tog ut spiralen men tyvärr sluta det i ett avbryta de pga hjärtfel :( och nu vill det sig inte :(
Bebben84 : hur går det för dig? Hade inte vi bim samtidigt? (Fredag)
Bebben84 : hur går det för dig? Hade inte vi bim samtidigt? (Fredag)