BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bebben84 : hur går det för dig? Hade inte vi bim samtidigt? (Fredag)
Jo jag har BIM torsdag/fredag (lite osäker)
Jag testade igår på äl+10 o fick blankt såklart. Mår prima. Inte ont någonstans, inget PMS. Så inväntar mensen snällt :). Ska dock ta ett testa imorgon bara för spänningens skull haha.
Hur mår du? Har du testat något?
Min mens har dykt upp..
Efter mycket konstiga flytningar så har nog mensen kommit..
Varför vill det inte ta sig för??
Blev gravid fort när jag tog ut spiralen men tyvärr sluta det i ett avbryta de pga hjärtfel :( och nu vill det sig inte :(
Nu börjar min väntan.. ÄL nu och sexat idag och varannan dag innan dess. Sambon är sjuk men fick till det ändå, dock lite halvhjärtat. Men nu hade vi ju ett mål i sikte.
så spännande väntan ska bli!
Har aldrig mått såhär dåligt innan bim
Har varit yr nu i några dagar, illamående som in i helvete och huvudvärk. igår var ambulansen här t.o.m. Då sjukvården ville att ja skulle kollas upp men de bedömde läget som kontrollerat och slapp åka in men har varit hos min läkare idag och tagit massa tester
Är så sjukt rädd vill inte att de ska vara något fel på mig nu när vi försöker skaffa barn
Har sedan ett antal år tillbaka haft lågt blodvärde och risken finns att det har gått ner ännu mer, vet någon hur de påverkas när man är gravid?
Har aldrig mått såhär dåligt innan bim
Har varit yr nu i några dagar, illamående som in i helvete och huvudvärk. igår var ambulansen här t.o.m. Då sjukvården ville att ja skulle kollas upp men de bedömde läget som kontrollerat och slapp åka in men har varit hos min läkare idag och tagit massa tester
Är så sjukt rädd vill inte att de ska vara något fel på mig nu när vi försöker skaffa barn
Har sedan ett antal år tillbaka haft lågt blodvärde och risken finns att det har gått ner ännu mer, vet någon hur de påverkas när man är gravid?
BIM idag :) tog ett test imorse som visade detta!
Jag drömde också igår om att jag var gravid! Och det kändes så sjukt verkligen att jag också gick upp och testade haha! Drömde också att jag outade först här i tråden innan min sambo fick veta haha!
Ja, håller tummarna för oss! Såg på testet jag tog igår att några timmar efter så hade ett liiiiiiitet spökstreck (asså vi snackar mikroskopisk) trätt fram om man kollade i stark ljus. Torkade test ska man inte läsa av och spökstreck är vanliga men ändå fick man liiite hopp. Men är ändå inställd på nytt datum för BIM. Och då hoppas jag ta mej fan att det är min tur att plussa :)
Jag har EN sticka kvar. Visar det blankt imorgon och mensen mot förmodan inte skulle komma så tar jag test i helgen. Men visst blir man lite otålig när det är testdagar :P
Negativt idag igen..
Men ingen mens..
Känner typ ingenting just nu...förutom att jag sover fruktansvärt dåligt
Tar mig många timmar att somna och sover oroligt... = Tok trött!! Och yr..
Grattis till er som plussat!