• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2014-09-09 17:24:58 följande:
    De hoppas jag med men tack :D

Okej, i juli låg ja på 109 i blodvärde så för mig är de ganska bra då ja brukar pendla mellan 98-105 (123 är de jag brukade ha innan det helt plötsligt sjönk för 4,5 år sedan)
    Oj vad lågt.
    Mitt ligger runt 140-148. För 1,5 år sen ca låg det på 119 och det va lågt för mig. Va ständigt sjuk.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 15:41:17 följande:

Åh, vad glad jag blir! :)

Mina ältester kommer nog idag eller imorgon, får även hem folsyra som jag ska börja med :)

Bebben84 skrev 2014-09-09 16:09:48 följande:

Yeeeyyyy! Stanna här :) <3

Håller tummarna för att vi alla tre snart ska ha ett litet frö i magen!

Ska precis åka och hämta ut vårt fertilitetsglidmedel som jag beställt tidigare, hoppas det gör susen! Hoppar nog över allt vad bisolvon och sånt tjafs heter denna månad, vitamintabletter och regelbundet sex får det nog bli :)
  • Emmissara
    Pyret 85 skrev 2014-09-09 17:49:19 följande:

Oj vad lågt.

Mitt ligger runt 140-148. För 1,5 år sen ca låg det på 119 och det va lågt för mig. Va ständigt sjuk.

Mm det är väldigt lågt tyvärr :/ ja hoppas jag blir utredd igen så jag vet varför de ligger så lågt
  • Bebben84
    MCLRBL skrev 2014-09-09 17:03:58 följande:

Hoppar gärna in här om det är OK.

Grattis till alla plus!

Jag och min man är inne på försök nr 1.. Så förväntar mig egentligen ingenting men det gör ju inte att man vill mindre för det :b Är helt besatt av minsta lilla grej, "jo men visst ömmar brösten lite", "jaha, nu blev jag sjukt - det måste ju vara ett graviditetssymptom", "klåda - googlar om det är ett graviditetssymptom"... Ja, ni fattar... Har BIM -/+ 2 idag (jag är lite osäker då jag aldrig tänkt på menscyklar osv tidigare). Har testat negativt. Men inget tecken på att mensen är på g.. Och egentligen inga klara grav.symptom heller. Eller jo, en del men det känns som jag bara inbillar mig för att jag känner efter så mkt!

Hur som helst, hoppet finns kvar tills mensen dyker upp! :)

Välkommen :)
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-09 17:55:39 följande:
    Bebben84 skrev 2014-09-09 16:09:48 följande:

Yeeeyyyy! Stanna här :) <3

Håller tummarna för att vi alla tre snart ska ha ett litet frö i magen!

Ska precis åka och hämta ut vårt fertilitetsglidmedel som jag beställt tidigare, hoppas det gör susen! Hoppar nog över allt vad bisolvon och sånt tjafs heter denna månad, vitamintabletter och regelbundet sex får det nog bli :)
    Åh! Den är jag lite sugen på också! Köpte du den från CB?
  • Milie
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 10:45:24 följande:

Ni som passerat BIM samt har BIM idag - hur går det??

Milie, såg att du skrivit längre bak. Hur går det? Hur mår du?

Skickar en styrkekram till Glädje, fyfan att kroppen ska jävlas så!!

Jodå, det går bra. Jag är vid gott mod större delen av tiden även om jag var nära ett mindre sammanbrott idag på universitetet. Hehe. Men jag kan vara lättretlig i vanliga fall också, så det är inte jättekonstigt. Var bara lite extra känslig idag, men det är inget som märks utåt nått särskilt. Är på ÄL+9/BIM-4 men tänker inte testa något innan BIM.
  • Beth1

Jaaa!! Äntligen känner mig så glad. Frågan är bara om det är positivt idag eller om det kanske blir det imorgon? Får testa på morgonen med imorgon och se.

• Pyret 85
    Beth1 skrev 2014-09-09 18:46:22 följande:

Jaaa!! Äntligen känner mig så glad. Frågan är bara om det är positivt idag eller om det kanske blir det imorgon? Får testa på morgonen med imorgon och se.

Jag tycker det ser positivt ut Tjoohoo!
  • EmmaK1

Jag har läst i massa trådar om folk som använder ägglossningstest som gravtest så jag tog ett test innan men fick ingen glad gubbe, finns det nån som testat detta och fått negativt på ägglossningstest men positivt på gravtest. Jag ska ta ett gravtest imorgon men har inte så många kvar så tänkte om det funkade med ägglossingstest också :) 

• heyorange

Fråga: det här med hög och låg tapp, när vet man vad man har? Alltså tex hög, buktar den utåt mot ljuset så att säga *ler* och man stöter emot den tidigare? Hoppas ni fattar min fråga....

Svar på tråden BIM September 2014