• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Kram <3

Ang din fråga; lätt att nå = låg. Svår att nå = hög.

heyorange skrev 2014-09-09 21:35:23 följande:

Eller är den låg då? Förtydligar kanske vad jag menar...

• heyorange
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 21:47:00 följande:

Kram <3

Ang din fråga; lätt att nå = låg. Svår att nå = hög.

Tack :) tänker på er!!
  • SecretlyMe

Jag tror "naturligt" funkar lika bra, inget annat har ju bevisad effekt :) Det kanske hjälper lite på traven, men tycker din idé låter kanon. Jag kör på ältester, folsyra och regelbundet sex :)

NILE90 skrev 2014-09-09 17:55:39 följande:

Håller tummarna för att vi alla tre snart ska ha ett litet frö i magen!

Ska precis åka och hämta ut vårt fertilitetsglidmedel som jag beställt tidigare, hoppas det gör susen! Hoppar nog över allt vad bisolvon och sånt tjafs heter denna månad, vitamintabletter och regelbundet sex får det nog bli :)

• SecretlyMe

Tack snälla du <3

heyorange skrev 2014-09-09 21:47:52 följande:

Tack :) tänker på er!!

• SecretlyMe

Hoppas dagen ändå varit bra för dig. Jag hoppas att mensen inte kommer nu. Kram :)

Milie skrev 2014-09-09 18:32:41 följande:

Jodå, det går bra. Jag är vid gott mod större delen av tiden även om jag var nära ett mindre sammanbrott idag på universitetet. Hehe. Men jag kan vara lättretlig i vanliga fall också, så det är inte jättekonstigt. Var bara lite extra känslig idag, men det är inget som märks utåt nått särskilt. Är på ÄL+9/BIM-4 men tänker inte testa något innan BIM.

• Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 21:21:48 följande:
    Tack! Kul att vi är några som testar samtidigt! :) Haha, "positiva gruppen" :D
    "Positiva-gruppen"lät ju svinbra ju :). Masa plus ;)
  • Bebben84
    heyorange skrev 2014-09-09 21:25:29 följande:

Lycka till imorgon hörrni! Spännande att följa!

Tack <3
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 21:25:47 följande:

Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(

Fy fan. Hela jag rös :(. Finner inga ord. Kram till dig och din familj <3
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 21:49:50 följande:

Jag tror "naturligt" funkar lika bra, inget annat har ju bevisad effekt :) Det kanske hjälper lite på traven, men tycker din idé låter kanon. Jag kör på ältester, folsyra och regelbundet sex :)

Jag kommer köra ÄL-tester och vitaminer. Skippar nog också bisolvon. Men ska nog testa SMEP en gång till :)
  • Bebben84

Är jag ensam om att när man närmar sig BIM så kollar man efter mens VARJE gång man kissar? :D helt stört :D

Svar på tråden BIM September 2014