• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Muffins81

SecretlyMe: jag beklagar verkligen. Fy så ledsamt..! Hoppas din syster och hennes man kan finna styrka i varann och i omgivningen.

Ang test, sällar mig till positiva (hm) gruppen. Har använt en imponerande mängd stickor redan och alla är tokblanka. Bim tors eller fred. Känns som om det inte tagit sig, är rätt säker på att jag skulle plussat redan isåfall. Damn..!!

• Bebben84
    Muffins81 skrev 2014-09-09 22:05:51 följande:

SecretlyMe: jag beklagar verkligen. Fy så ledsamt..! Hoppas din syster och hennes man kan finna styrka i varann och i omgivningen.

Ang test, sällar mig till positiva (hm) gruppen. Har använt en imponerande mängd stickor redan och alla är tokblanka. Bim tors eller fred. Känns som om det inte tagit sig, är rätt säker på att jag skulle plussat redan isåfall. Damn..!!

Välkommen du med till "positiva gruppen" :D. Ska du testa imorgon också?

Jag testade senast igår på ÄL+10 och efter torktid kunde man i rött ljus och rätt vinkel se en liiiiiiiiten skugga till streck. Har inte fått så på annat test.Men kan lika gärna vara spök. Eller är 99,9 % säker på att det är spök. Återstår att se imorgon :)
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-09 22:03:34 följande:

Är jag ensam om att när man närmar sig BIM så kollar man efter mens VARJE gång man kissar? :D helt stört :D

Du är inte ensam, är precis likadant här! :p
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 22:14:41 följande:
    Du är inte ensam, är precis likadant här! :p
    Vad skönt att jag inte är ensam med att vara knäpp :D. Det roligaste är att varje gång man inte upptäcker mens så känns det som jordens seger haha! Kan nästan säga högt "yes!" Haha!
  • SecretlyMe

Ni är fantastiska, tack så mycket för era fina ord. Jag rasade lite, men ingenting jämfört med min syster. Men jag är en mycket sympatisk och empatisk människa och känner så otroligt mycket.. Jag hoppas att hela vår familj kan hjälpas åt tillsammans i det här, och se det positiva i att de kommer få en remiss till st Eriks samt en op där.

Jag håller tummarna för att ni i "positiva gruppen" har så fel så det bara skriker om det och får plus allihop. Kram på er!

• Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-09 22:16:59 följande:
    Vad skönt att jag inte är ensam med att vara knäpp :D. Det roligaste är att varje gång man inte upptäcker mens så känns det som jordens seger haha! Kan nästan säga högt "yes!" Haha!
    Hahaha ja men eller hur! :D
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 22:38:55 följande:
    Hahaha ja men eller hur! :D
    Tänk om våra män visste om allt det här haha! Dom har för övrigt en ganska enkel och rolig bit i detta ;). Eller ja, förutom när vi får PMS-utbrott :D
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-09 22:41:58 följande:
    Tänk om våra män visste om allt det här haha! Dom har för övrigt en ganska enkel och rolig bit i detta ;). Eller ja, förutom när vi får PMS-utbrott :D
    Ja jisses, det är en himla tur att dom inte vet om allt vi pysslar med och vad vi diskuterar, haha! Ja under PMS-utbrotten så har dom det inte så lätt :D
  • Vickylee
    heyorange skrev 2014-09-09 21:20:45 följande:

Vickylee: hur går det för dig?

Är inne i den evighetslånga väntan på bim ;) enligt temp och smärtor hade jag nog äl i fredags eller lördags, och vi hade sex på torsdagkvällen. Så jag är på äl+3 eller 4 idag. Inga symtom hittills förutom otålighet då ;) hur går det för dig?
  • fantasifull
    Bebben84 skrev 2014-09-09 22:03:34 följande:

Är jag ensam om att när man närmar sig BIM så kollar man efter mens VARJE gång man kissar? :D helt stört :D

Jag gör det fast jag är gravid ^^
Svar på tråden BIM September 2014