• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    Bebben84 skrev 2014-09-09 18:17:12 följande:

Åh! Den är jag lite sugen på också! Köpte du den från CB?

Du är nog gravid redan så du slipper prova. ;) men ja, det är från CB :)
  • Ciconiidae

Samma här, man kommer nog göra det hela graviditeten.

fantasifull skrev 2014-09-09 23:39:40 följande:

Jag gör det fast jag är gravid ^^

• EmmaK1

Blev väldigt paff imorse när jag testade mig och tyckte jag kunde se ett streck, vet inte om det syns få bra på bilden. Ska ta ett nytt test på fredag då jag inte riktigt litar på dom här billiga testerna plus att jag ska köpa ett cb digitalt för att va helt hundra!
  • EmmaK1

Bilden blev ju värdelös haha syns ju ingenting!! Jag får lägga upp en ny bild på fredag. Har inte haft ett enda symptom och hela tiden räknat med att mensen ska komma så känns lite för bra för att vara sant med att strecket stämmer????

• flugsvampis
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 06:10:41 följande:

Blev väldigt paff imorse när jag testade mig och tyckte jag kunde se ett streck, vet inte om det syns få bra på bilden. Ska ta ett nytt test på fredag då jag inte riktigt litar på dom här billiga testerna plus att jag ska köpa ett cb digitalt för att va helt hundra!

Så svagt var mitt första positiva svar med ;) vågar mig nog på ett grattis där ;)
  • SecretlyMe

Jag ser :)

• Bebben84

phpU10N6F80697.jpg

Jag ser!!! Wiihoooo! Åh vad glad jag blir!!
Svar på tråden BIM September 2014