• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09

Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så

• Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-09 21:10:52 följande:

Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så

Välkommen till "testa-imorgon-gänget" :) ingen av oss tror på ett plus imorgon haha!
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-09 21:20:16 följande:
    Välkommen till "testa-imorgon-gänget" :) ingen av oss tror på ett plus imorgon haha!
    Tack! Kul att vi är några som testar samtidigt! :) Haha, "positiva gruppen" :D
  • SecretlyMe

Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(

• Manelma

ÄL idag så nu börjar 2 veckors väntan. Hur ska man sysselsätta sig med annat och inte tänka på det så mycket? Tänk om jag kunde klara av att inte testa tills typ ÄL + 10 också... huauaaa

• heyorange
    SecretlyMe skrev 2014-09-09 21:25:47 följande:

Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(

Sånt får ju bara inte ske!!! KRAM <3
  • Lizzie09
    heyorange skrev 2014-09-09 21:25:29 följande:

Lycka till imorgon hörrni! Spännande att följa!

Tack! :)
  • heyorange
    heyorange skrev 2014-09-09 21:09:38 följande:

Fråga: det här med hög och låg tapp, när vet man vad man har? Alltså tex hög, buktar den utåt mot ljuset så att säga *ler* och man stöter emot den tidigare? Hoppas ni fattar min fråga....

Eller är den låg då? Förtydligar kanske vad jag menar...
Svar på tråden BIM September 2014