BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så
Kommer nog inte kunna hålla mig till torsdag, så jag testar nog imorgon jag också, BIM -1 :D däremot är jag inställd på att det är negativt för att inte bli lika besviken om det är så
Vickylee: hur går det för dig?
Lycka till imorgon hörrni! Spännande att följa!
Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(
ÄL idag så nu börjar 2 veckors väntan. Hur ska man sysselsätta sig med annat och inte tänka på det så mycket? Tänk om jag kunde klara av att inte testa tills typ ÄL + 10 också... huauaaa
Har ikväll fått ett hemskt besked, men än hemskare för min syster.. Idag fick de veta, efter att ha legat på neonatal i 3v, att deras nyfödda har medfödd gråstarr.. På BÅDA ögonen.. Jag gråter för deras skull :'(
Lycka till imorgon hörrni! Spännande att följa!
Fråga: det här med hög och låg tapp, när vet man vad man har? Alltså tex hög, buktar den utåt mot ljuset så att säga *ler* och man stöter emot den tidigare? Hoppas ni fattar min fråga....