BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Yes!
Åh, så mysigt :)
Nä du, jag lämnar er inte! Jag tänker stanna :). Vill fortsätta följa er <3 Jag hade ALDRIG klarat att vara så positiv och glad genom allt utan er så tänker inte försvinna. Ska vara kvar tills ni joinar mig på preggo-sidan :)
Han är bortrest så ska köpa ett par bebisstrumpor som det står "I<3 Dad" på och spara det digitala testet så han fattar haha! Sen ska jag köpa pommac så vi får skåla. Och så lite god mat på det :)
Grattis bebben84 till plus :)
Åh Bebben84.. Ska bli trist att fortsätta utan dig men jag är så glad för din skull. Stort lycka till. Hur ska du berätta för mannen? :)
Kan ju bli pos om tre dgr! :)
Det är för tidigt på bim-5
tre
Grattis till alla plus!!!
Själv är det typ BIM -5 och blanka test. På bilden: gravtest gravtest ältest
Nä du, jag lämnar er inte! Jag tänker stanna :). Vill fortsätta följa er <3 Jag hade ALDRIG klarat att vara så positiv och glad genom allt utan er så tänker inte försvinna. Ska vara kvar tills ni joinar mig på preggo-sidan :)
Han är bortrest så ska köpa ett par bebisstrumpor som det står "I<3 Dad" på och spara det digitala testet så han fattar haha! Sen ska jag köpa pommac så vi får skåla. Och så lite god mat på det :)
Åh Bebben84.. Ska bli trist att fortsätta utan dig men jag är så glad för din skull. Stort lycka till. Hur ska du berätta för mannen? :)
Shit! Kom på nu att drömmen jag hade för några dagar sedan gick i uppfyllelse! Det blev precis som i drömmen! Coolt