• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Det vackraste

Tror nog att det var implsnteringen du kände ja. Känner igen din beskrivning.

Testa om fyra dar får vi se!

mystrollet skrev 2014-09-10 08:47:49 följande:

Hej! Behöver lite hjälp att tyda.. Hade äl i fredags (sex torsdag och fredag) och igår knäppte de som till mitt i tjejmagen (livmodern?) och va som en.... Borrande?tryckande Känsla på ett och samma ställe i typ 5 min.. Va isf på äl+4 men kan de verkligen varit ägget som fäste? Fick upp magkänslan och sa rätt ut, "nu fäste det allt!" haha... Vad tror ni?

• Det vackraste

Absolut nästa tar det!!

Lizzie09 skrev 2014-09-10 08:05:46 följande:

Det gick som väntat här, inget plus i sikte tyvärr! Känns som att mensen är på G också, så jag har nog gett upp hoppet om denna omgång :) Men nästa, då jäklar!

• Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-10 08:05:46 följande:
    Det gick som väntat här, inget plus i sikte tyvärr! Känns som att mensen är på G också, så jag har nog gett upp hoppet om denna omgång :) Men nästa, då jäklar!
    Men då :( . Håller tummar och tår för att nästa månad är din månad <3
  • Emmissara

Åå va glad man blir när man går in här och läser att några fått plus GRATTIS

Jag testade igår morse och det var negativt men tänkte vänta till att testa i helgen om mensen inte kommit till dess.

Jag har inga känningar av att mensen är påväg så det är skönt iaf :D

• carolinheiner
    carolinheiner skrev 2014-09-10 10:35:44 följande:
    Jag ser ett streck!!! Grattis :)
    Ja ser ett plus asså :) är så sjukt glad för din skulle bebben84 :) hoppas du inte lämnar oss.. Ditt stöd betyder sjukt mkt iaf för mig :)
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-10 10:44:45 följande:
    Ja ser ett plus asså :) är så sjukt glad för din skulle bebben84 :) hoppas du inte lämnar oss.. Ditt stöd betyder sjukt mkt iaf för mig :)
    Alla säger plus men min hjärna vägrar ta in det :)

Men åh söta du <3. Blev nästan lite rörd! Jag kommer absolut inte lämna denna tråd. Jag kommer vara kvar här och peppa er genom er resa till ett plus <3
  • 1StoltMamma

Vågar man testa på på fredag är då på bim -5 ?

grattis till alla plus, åååh vad ja vill ha mitt plus, maj känns som en bra månad att få ett knyte i haha

• Wintersagah

Stort grattis till alla plus!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}

Bebben: jag kände verkligen på mig att du var gravid ;)

1StoltMamma: Jag testade idag på bim-5, tokblankt ;) Tror inte det är så vanligt att man plussar så tidigt, men det är nog inte omöjligt!!

• Bebben84
    Wintersagah skrev 2014-09-10 11:09:56 följande:

Stort grattis till alla plus!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}

Bebben: jag kände verkligen på mig att du var gravid ;)

1StoltMamma: Jag testade idag på bim-5, tokblankt ;) Tror inte det är så vanligt att man plussar så tidigt, men det är nog inte omöjligt!!

Åh tack Glad. Jag själv trodde inte ett dugg på det. Gör typ fortfarande inte det :D. Mår liksom för bra för att vara gravid. Men jag kanske mår så bra just för att jag inte har något PMS Glad

Galen känsla är det! Hoppas ni alla får uppleva samma känsla snart! <3
Svar på tråden BIM September 2014