BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tror nog att det var implsnteringen du kände ja.
Känner igen din beskrivning.
Testa om fyra dar får vi se! ![]()
Hej! Behöver lite hjälp att tyda.. Hade äl i fredags (sex torsdag och fredag) och igår knäppte de som till mitt i tjejmagen (livmodern?) och va som en.... Borrande?tryckande Känsla på ett och samma ställe i typ 5 min.. Va isf på äl+4 men kan de verkligen varit ägget som fäste? Fick upp magkänslan och sa rätt ut, "nu fäste det allt!" haha... Vad tror ni?
Absolut nästa tar det!! ![]()
Det gick som väntat här, inget plus i sikte tyvärr! Känns som att mensen är på G också, så jag har nog gett upp hoppet om denna omgång :) Men nästa, då jäklar!
Åå va glad man blir när man går in här och läser att några fått plus GRATTIS
Jag testade igår morse och det var negativt men tänkte vänta till att testa i helgen om mensen inte kommit till dess.
Jag har inga känningar av att mensen är påväg så det är skönt iaf :D
Fick bättre bild nu 
Vågar man testa på på fredag är då på bim -5 ?
grattis till alla plus, åååh vad ja vill ha mitt plus, maj känns som en bra månad att få ett knyte i haha
Stort grattis till alla plus!! 

Bebben: jag kände verkligen på mig att du var gravid ;)
1StoltMamma: Jag testade idag på bim-5, tokblankt ;) Tror inte det är så vanligt att man plussar så tidigt, men det är nog inte omöjligt!!
Stort grattis till alla plus!! 

Bebben: jag kände verkligen på mig att du var gravid ;)
1StoltMamma: Jag testade idag på bim-5, tokblankt ;) Tror inte det är så vanligt att man plussar så tidigt, men det är nog inte omöjligt!!
. Jag själv trodde inte ett dugg på det. Gör typ fortfarande inte det :D. Mår liksom för bra för att vara gravid. Men jag kanske mår så bra just för att jag inte har något PMS