• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Det vackraste skrev 2014-09-10 10:20:33 följande:

Absolut nästa tar det!! smile1.gif

Tack för peppen! :)
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-10 10:22:40 följande:
    Men då :( . Håller tummar och tår för att nästa månad är din månad <3
    Tack! :) <3 Om mensen mot förmodan inte skulle dyka upp i helgen så blir det ett test på söndag igen, man vet ju aldrig :) Men det rycker och drar i livmodern idag så tror nog att den är på G.
  • Tassiemon

Hej :)

Tänkte hoppa in i den här tråden om det går bra. Har beräknad BIM runt 19 september och hade positivt utslag på ÄL-test igår. Det här är första försöket för barn nr 2. Har haft sex tre dagar innan positivt utslag, en dag innan samt samma dag som utslaget, räcker det? Har nämligen problem med samlagssmärtor och kan inte ha så mycket sex :/

• Zora
    Bebben84 skrev 2014-09-10 10:10:12 följande:

Jag tänkte göra testet imorgon bitti och han kommer hem kl 17 så det bör funka hoppas jag :)

Då är det nog inga problem
  • kasovi
    FiiaN skrev 2014-09-10 11:57:16 följande:

Åh hoppas!!! :D Jag är på BIM+4, ska nog vänta med att testa ett tag till, negativt igår :/

Hahaha! Jag menade såklart att flytningarna har minskat och inte "flygningarna"... :P

Ja, det känns bättre att vänta faktiskt! Säkrare resultat :) Har du några symptom nu då?
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 12:46:23 följande:

Grattis bebben84!!!! :) woooohooo!

Jag ska ta digitalt till helgen :)

Taaaaack :). Oj orkar du vänta så länge? Jag köpte ett nu som jag ska ta imorgon :)
  • CarlaVeloso

Grattis till alla som har plussat!!! Är glad gör eran skull samtidigt som jag är avis.. Vill ju så gärna plussa jag med. Testade negativt imorse på bim -5. Känns hopplöst...

Fler som har bim på måndag? Hur mår ni och hur går det för er?

• Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-10 12:28:05 följande:
    Tack! :) <3 Om mensen mot förmodan inte skulle dyka upp i helgen så blir det ett test på söndag igen, man vet ju aldrig :) Men det rycker och drar i livmodern idag så tror nog att den är på G.
    Så länge mensen inte är här håller vi hoppet uppe <3
Svar på tråden BIM September 2014