• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • ronja111

Hej!

Sitter här med världens värk i magen (BIM idag) kom en konstig rosa klumpig flytning imorse. Aldrig sett tidigare!!! Och ändå haft mens i 16år! Misfall?

Eller vad? Blir nojjig! Vad tror ni?

Styrkekram till er alla som väntar på plus!!!

• TigerEmmlis

Grattis till alla plus!!! ????

Den som vill får gärna uppdatera listan på mig med 3:e barnet och 1;a försöket efter MA! :)

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Gummsan

Grattis till alla plus!!!

Själv är det typ BIM -5 och blanka test. På bilden: gravtest gravtest ältest

• Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-10 09:24:42 följande:

Grattis till alla plus!!!

Själv är det typ BIM -5 och blanka test. På bilden: gravtest gravtest ältest

Tack :)

Jag fick utslag på äl-test på äl+8 så tror absolut att du kan vara gravid :)
  • sina86
    Bebben84 skrev 2014-09-10 06:38:22 följande:

Spammar er med bilder nu men vågar inte läsa av testet utan er <3

Nu när det gått 10 min har det blivit starkare. Shit vad tror ni?

Grattis!! :D
  • SecretlyMe

Åh Bebben84.. Ska bli trist att fortsätta utan dig men jag är så glad för din skull. Stort lycka till. Hur ska du berätta för mannen? :)

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 09:46:35 följande:

Åh Bebben84.. Ska bli trist att fortsätta utan dig men jag är så glad för din skull. Stort lycka till. Hur ska du berätta för mannen? :)

Nä du, jag lämnar er inte! Jag tänker stanna :). Vill fortsätta följa er <3 Jag hade ALDRIG klarat att vara så positiv och glad genom allt utan er så tänker inte försvinna. Ska vara kvar tills ni joinar mig på preggo-sidan :)

Han är bortrest så ska köpa ett par bebisstrumpor som det står "I<3 Dad" på och spara det digitala testet så han fattar haha! Sen ska jag köpa pommac så vi får skåla. Och så lite god mat på det :)

Svar på tråden BIM September 2014