• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • ammela
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 20:54:58 följande:
    För det första, han är min man.

För det andra tar denna gruppen inte över någon roll alls i vårt fall, den är ett ljuvligt tillägg.

Jag har valt att vänta lite då detta är väldigt tidigt och kan sluta illa vilken dag som helst. Min man har en jobbig tid bakom sig och behöver inte få känna den oron just nu. Om jag väljer att vänta i en vecka eller inte med att berätta tycker inte jag att någon annan har med att göra, då det är något mellan min man och mig.

Så tack för din oro/synpunkter men i mitt fall är det helt obefogat och faktiskt lite onödigt.
    Okej, då förstår jag dig helt och hållet. och som sagt va, var absolut inget illa menat! Ville mest bara veta anledningen till det.

Jag hoppas verkligen att allt går bra och att ni slipper fler tuffa utmaningar!
  • Bebben84
    heyorange skrev 2014-09-10 20:55:29 följande:
    Svårt att sova i natt antar jag??? Och hålla fingrarna borta från att ringa din sambo/man?? (Han var inte hemma nu om jag fattar rätt...)
    Har gått på högvarv hela dagen så lär nog somna gött :)

Sambon kommer imorgon kväll och då ska han få testet och en liten body <3

Har faktiskt pratat med honom 2 ggr idag utan att avslöja något *nöjd* :)
  • Emmissara
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 20:54:58 följande:

För det första, han är min man.

För det andra tar denna gruppen inte över någon roll alls i vårt fall, den är ett ljuvligt tillägg.

Jag har valt att vänta lite då detta är väldigt tidigt och kan sluta illa vilken dag som helst. Min man har en jobbig tid bakom sig och behöver inte få känna den oron just nu. Om jag väljer att vänta i en vecka eller inte med att berätta tycker inte jag att någon annan har med att göra, då det är något mellan min man och mig.

Så tack för din oro/synpunkter men i mitt fall är det helt obefogat och faktiskt lite onödigt.

Jag vill bara inflika och säga att jag förstår dig helt och hållet, tror att jag skulle gjort precis på samma sätt. Nu får vi hoppas på att det tar sig så att ni får er lilla i vår :) <3
  • mrshellstrom

Tack ni! :) vi håller tummarna!

Bebben84: wooohoooo! Tog också ett digitalt precis (blev medryckt av dig!) Och fick också Gravid! :D

• EmmaK1
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 21:07:59 följande:

Bebben84: wooohoooo! Tog också ett digitalt precis (blev medryckt av dig!) Och fick också Gravid! :D

Är osäker om jag grattat så GRATTIS och lycka till :) 
  • SecretlyMe

Fantastiskt!!

• Milie
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 19:41:52 följande:

Heyorange, jag hoppas det är vår tur nu, och Milies och NILE90's tillsammans med alla andra <3

Idag har jag känt mycket molvärk, nästan som mensvärk. Äl på G snart.. :) Börjar testa på fredag. Idag satte jag igång med folsyran. Och även om det inte tar sig så har jag ett annat mål; när jag slutade röka gick jag upp 12kg på tre månader. Vägrar detta och tränar och äter ordentligt för att gå ner dom till nyår :)

Vad glad jag blir att du nämner mig! Jag hoppas också som en galning för oss alla. Lycka till med livsstilsförändringen! Jag har börjat lite smått också. Jag har gått upp 15 kg det senaste året och då var jag ingen sticka innan heller.
  • Pyret 85

Heja heja!!!
  • SecretlyMe

Förlåt... Men känner sån enorm avundsjuka just nu.. Nu går jag och lägger mig och hoppas vakna upp lite mer positiv. Grattis mrshellstrom och Bebben84, fantastiskt <3

• Pyret 85
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 21:00:39 följande:
    när har du BIM?
    22-23/9 så det är lääänge dit!
Svar på tråden BIM September 2014