• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 20:44:44 följande:
    GRATTIS!!!! skönt när man får det svart på vitt :)
    Tack! Nu vågar jag fan tro på det! Även om det kommer ta ett tag att smälta det <3
  • heyorange
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

<3<3 så glad för din skull!!!
  • Bebben84
    heyorange skrev 2014-09-10 20:52:16 följande:
    <3<3 så glad för din skull!!!
    Tack tack tack <3
  • heyorange
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 20:42:58 följande:

Det är var och ens beslut.. Hur mycket vi än försöker kommer vi aldrig tycka lika..

Så är det!
  • mrshellstrom
    ammela skrev 2014-09-10 20:47:44 följande:

Jag hade inget direkt syfte med än nyfikenhet på hur tankarna gå med att inte berätta för sin sambo.

Är helt med på att alla tänker olika, därav min kommentar om att alla är olika men stöttningen tror jag verkligen att alla behöver och då menar jag nog mest att jag inte tycker att någon ska behöva gå igenom ett missfall själv, utan stöd av sambo/make! Även om det är rädsla så vill jag inte att någon ska behöva stå där själv, och ja, denna gruppen är toppen men frågan är om den kan ta över sambons roll i processen, är ju deras barn också.

För det första, han är min man.

För det andra tar denna gruppen inte över någon roll alls i vårt fall, den är ett ljuvligt tillägg.

Jag har valt att vänta lite då detta är väldigt tidigt och kan sluta illa vilken dag som helst. Min man har en jobbig tid bakom sig och behöver inte få känna den oron just nu. Om jag väljer att vänta i en vecka eller inte med att berätta tycker inte jag att någon annan har med att göra, då det är något mellan min man och mig.

Så tack för din oro/synpunkter men i mitt fall är det helt obefogat och faktiskt lite onödigt.
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

Jag tvivlade aldrig på att du var det! Underbart tjejen!!! Grattis <3
  • heyorange
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:52:48 följande:
    Tack tack tack <3
    Svårt att sova i natt antar jag??? Och hålla fingrarna borta från att ringa din sambo/man?? (Han var inte hemma nu om jag fattar rätt...)
  • Pyret 85

Jag stannar också gärna i tråden, om jag får?

Illamående ikväll, men kan ju verkligen inte va några symptom ännu. Känns som kräket ligger i halsen.

Åh nu vill jag gärna veta om det tagit sig denna månaden. Men ställer in mig på att det inte gjort det för att slippa bli besviken..

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 20:55:28 följande:
    Jag tvivlade aldrig på att du var det! Underbart tjejen!!! Grattis <3
    Tack tack <3
  • EmmaK1
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 20:58:10 följande:

Jag stannar också gärna i tråden, om jag får?

Illamående ikväll, men kan ju verkligen inte va några symptom ännu. Känns som kräket ligger i halsen.

Åh nu vill jag gärna veta om det tagit sig denna månaden. Men ställer in mig på att det inte gjort det för att slippa bli besviken..

när har du BIM?
Svar på tråden BIM September 2014