• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-10 21:30:45 följande:

EmmaK1: när har du bf?

Jag har räknat ut i från sista mensens första dag och då blev det 18 maj, du då?
  • Milie
    ammela skrev 2014-09-10 21:28:44 följande:

Håller tummarna :) några känningar?

Jag också, hehe. Men tyvärr har jag inte känt av något alls. Hur går det för dig? Var i cykeln är du?
  • 1StoltMamma

Vad glad jag är för er skull bebben84, Grattis ännu en gång.

Själv är jag nog sken gravid, har redan halsbränna och haft i 3 dagar i rad ? Drar i livmodern och har även mensvärk på de och yrsel så de skriker om det.

• ammela
    Milie skrev 2014-09-10 21:36:07 följande:
    Jag också, hehe. Men tyvärr har jag inte känt av något alls. Hur går det för dig? Var i cykeln är du?
    Vi är typ samma, BIM på lördag. negativt idag men tog på eftermiddagen och det är ju några dagar kvar, men tror iofs inte att det har tagit sig denna månaden.
  • EmmaK1
    1StoltMamma skrev 2014-09-10 21:36:57 följande:

Vad glad jag är för er skull bebben84, Grattis ännu en gång.

Själv är jag nog sken gravid, har redan halsbränna och haft i 3 dagar i rad ? Drar i livmodern och har även mensvärk på de och yrsel så de skriker om det.

låter ju som att du skulle kunna va gravid:) när är BIM?
  • Tassiemon
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3

Så härligt att få se det svart på vitt. Grattis <3
  • 1StoltMamma

Jag har bim den 17/9 så känns liksom lite tidigt för halsbränna när de kommer som ett symptom? Eller? Jag hoppas ju men något klingar i huvudet att de inte tog sig och något säger att de gjort de. Men vågar inte hoppas

• Milie
    ammela skrev 2014-09-10 21:37:42 följande:

Vi är typ samma, BIM på lördag. negativt idag men tog på eftermiddagen och det är ju några dagar kvar, men tror iofs inte att det har tagit sig denna månaden.

Jo, nog kan det se annorlunda ut framöver. Vad kul att vi har BIM samtidigt. När testar du nästa gång? Jag tror heller inte på plus den här gången, men om mensen mot förmodan inte kommer så testar jag på söndag.
  • EmmaK1
    1StoltMamma skrev 2014-09-10 21:48:08 följande:

Jag har bim den 17/9 så känns liksom lite tidigt för halsbränna när de kommer som ett symptom? Eller? Jag hoppas ju men något klingar i huvudet att de inte tog sig och något säger att de gjort de. Men vågar inte hoppas

Vet faktiskt inte när man brukar känns symptom då jag inte känt nått innan BIM. Man läser ju om många som känner jätte tidigt så håll humöret uppe inte många dagar kvar inte du får svaret :) hoppas på att du får ett fint plus när du testar :) 
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 21:34:56 följande:
    Jag har räknat ut i från sista mensens första dag och då blev det 18 maj, du då?
    Jag har gjort samma och fick 21 maj. Fick även att befruktningen BÖR ha skett 29 aug, precis då släppte mitt ägg kände jag :)
Svar på tråden BIM September 2014