BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
EmmaK1: när har du bf?
Håller tummarna :) några känningar?
Vad glad jag är för er skull bebben84, Grattis ännu en gång.
Själv är jag nog sken gravid, har redan halsbränna och haft i 3 dagar i rad ? Drar i livmodern och har även mensvärk på de och yrsel så de skriker om det.
Vad glad jag är för er skull bebben84, Grattis ännu en gång.
Själv är jag nog sken gravid, har redan halsbränna och haft i 3 dagar i rad ? Drar i livmodern och har även mensvärk på de och yrsel så de skriker om det.
Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3
Jag har bim den 17/9 så känns liksom lite tidigt för halsbränna när de kommer som ett symptom? Eller? Jag hoppas ju men något klingar i huvudet att de inte tog sig och något säger att de gjort de. Men vågar inte hoppas
Vi är typ samma, BIM på lördag. negativt idag men tog på eftermiddagen och det är ju några dagar kvar, men tror iofs inte att det har tagit sig denna månaden.
Jag har bim den 17/9 så känns liksom lite tidigt för halsbränna när de kommer som ett symptom? Eller? Jag hoppas ju men något klingar i huvudet att de inte tog sig och något säger att de gjort de. Men vågar inte hoppas