• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Milie

Jag börjar bli rätt nervös nu och självklart rätt så avis, det är ju inte så konstigt. Vi vill alla samma sak. Hur som helst så är jag på cykeldag 23. Innan vi började försöka så hade jag alltid en cykel på 23 dagar. Alltid. Sen blev den plötsligt 24, höll sig så två cykler och blev nu sist 25 dagar. Därför känns det som BIM redan från imorgon till och med söndag. D.v.s. BIM-2 till BIM+1. Drygt att det inte är mer exakt..

• Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-09-10 21:15:03 följande:
    Åh grattis igen!! Fan vad underbart :D njut!!!
    Tack!!! Kommer nog bara börja njuta när min sambo är hemma :)
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 21:12:01 följande:

Förlåt... Men känner sån enorm avundsjuka just nu.. Nu går jag och lägger mig och hoppas vakna upp lite mer positiv. Grattis mrshellstrom och Bebben84, fantastiskt <3

Och det är helt ok att känna så <3 alla vill vi samma sak helst nu nu nu! Tack för att du stöttar och grattar ändå <3 :)
  • Gummsan
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

Nice!! Grattis igen!!
  • ammela
    Milie skrev 2014-09-10 21:23:20 följande:

Jag börjar bli rätt nervös nu och självklart rätt så avis, det är ju inte så konstigt. Vi vill alla samma sak. Hur som helst så är jag på cykeldag 23. Innan vi började försöka så hade jag alltid en cykel på 23 dagar. Alltid. Sen blev den plötsligt 24, höll sig så två cykler och blev nu sist 25 dagar. Därför känns det som BIM redan från imorgon till och med söndag. D.v.s. BIM-2 till BIM+1. Drygt att det inte är mer exakt..

Håller tummarna :) några känningar?
Svar på tråden BIM September 2014