• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • ÄlskarMina

Så roligt med några till plus i tråden! jag längtar dit jag med! är nu på äl +1 och vi har haft sex precis i tid. Hoppas kroppen fattar också och gjort mig gravid! vad ska man fördriva tiden med nu framöver? Tankarna far ju gärna iväg..

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-10 21:53:35 följande:
    Jag har gjort samma och fick 21 maj. Fick även att befruktningen BÖR ha skett 29 aug, precis då släppte mitt ägg kände jag :)
    Häftigt :) Jag måste ringa gyn också så jag får komma och göra ett cellprov och ul så det ska ju bli trevligt att se den lill* , om allt går som det ska vill säga men man får ju nte tro nått annat :) 
  • Manelma
    ÄlskarMina skrev 2014-09-10 21:54:27 följande:

Så roligt med några till plus i tråden! jag längtar dit jag med! är nu på äl +1 och vi har haft sex precis i tid. Hoppas kroppen fattar också och gjort mig gravid! vad ska man fördriva tiden med nu framöver? Tankarna far ju gärna iväg..

Är också på ÄL + 1 idag :) Första veckan av väntan brukar gå rätt ok det är när man närmar sig bim som tankarna fullständigt slukar en hel! :) 
  • 1StoltMamma

Första graviditeten som jag hade (dock inte fullföljd) fick jag jätte tidiga symptom med extrema sug och yrsel.

Graviditet 2 hade jag lite molande värk som jag brukar ha innan mens och hade aldrig halsbränna eller så under den graviditeten och knappt någon yrsel.. ja de varierar ju så men hoppas hoppas

• Pyret 85

Klart man blir lite avis. Speciellt när man själv blev snuvad på graviditeten. Men tycker inte alls att det är jobbigt att läsa om era graviditeter. Det som är jobbigast just nu är att min syster är gravid. Hon plussade en vecka innan mig. Klart jag är glad för hennes skull men det var liksom min tur nu. Men tydligen inte!

• Pyret 85
    Manelma skrev 2014-09-10 21:57:35 följande:
    Är också på ÄL + 1 idag :) Första veckan av väntan brukar gå rätt ok det är när man närmar sig bim som tankarna fullständigt slukar en hel! :) 
    Här är en till på ÄL +1/+2. Kul att vi är några som har BIM ungefär samtidigt.
  • Alvolina

Stort grattis till era plus! Underbart<3

Jag började få känslan av att tänk om vi inte plussar denna månaden. Vad gör jag då? Tänk om det aldrig blir något! Vi har gjort allt rätt men det går inte ändå.

Någon mer som kämpar på? Hur gör ni för att stå ut?

• Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

Stort grattis! :D <3
  • Zora

Grattis mrshellstrom och Bebben84!

Själv väntar jag med viss fasa på morgondagen. Om tempen stigit igen så kaaaaanske det finns en mikroskopisk chans, men om dem sjunker ytterligare, eller ligger kvar där den är nu så är det nog i princip kört den här månaden också.. Bim på lördag..

Svar på tråden BIM September 2014