BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Haha jag vet jag är rätt manisk och knasig :-P Speciellt när jag börjar trixa fram streck ![]()
Så här svagt var mitt test när jag testade på ÄL+10 i juli:

Så här svagt var mitt test när jag testade på ÄL+10 i juli:

Det är vidrigt att en människa ska kunna påverka en så :( usch..
Tack så mycket snälla du, jag blir så glad för all positiv respons. Ni är alla så härliga människor!
Åh jag längtar tills det är min tur att börja testa. Eller jag vill ju eg vänta till BIM men tror inte jag kan
När fick du.mf? :( förstår din känsla, jag önskar alla slapp mf och att alla barn kunde födas välskapta..
Tack alla för era fina ord <3
Vi har haft en magisk kväll. Det är först nu jag känner lycka när jag kan dela den med min sambo <3. Han är sååååå lycklig och går med ett fånigt leende här hemma. Nu har vi skålat (alkoholfritt såklart) och ätit god take away och ska bara mysa vidare i denna helt ofattbara lycka <3
Lägger gärna in mig på listan om det är OK :)
Är iofs lite osäker på när min BIM är. Trodde att det var i typ måndags... Men det kan lika gärna vara imorgon. Eftersom jag varken fått + eller mens än så kanske det är mer troligt imorgon. Så BIM 12/9 här :)
Tjejer! Kan vi inte skriva oktober i listan istället för bättre lycka? Då känns det lixom mer som att vi alla håller ihop! :) eller vad säger ni ? :)
Tack alla för era fina ord <3
Vi har haft en magisk kväll. Det är först nu jag känner lycka när jag kan dela den med min sambo <3. Han är sååååå lycklig och går med ett fånigt leende här hemma. Nu har vi skålat (alkoholfritt såklart) och ätit god take away och ska bara mysa vidare i denna helt ofattbara lycka <3