• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2014-09-12 07:03:54 följande:

Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....

Åh vad trist!
  • Peeernilla

Har bim idag och testade negativt igår så jag antar att det bara är att invänta mensen och försöka på nästa äl! :P

• Pyret 85
    Peeernilla skrev 2014-09-12 07:30:01 följande:

Har bim idag och testade negativt igår så jag antar att det bara är att invänta mensen och försöka på nästa äl! :P

hoppet finns så länge inte mensen kommit
  • Det vackraste
    sanara88 skrev 2014-09-11 22:28:54 följande:

Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/

Kanske har stannat av....vilken vecka skulle du vara?
  • Zora
    eagle87 skrev 2014-09-12 07:03:54 följande:

Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....

Men ååååh vad tråkigt Min temp började sjunka för ett par dagar sedan så mensen lär komma imorgon
  • Vickylee

Enligt min app hade jag äl en dag tidigare än jag trodde :) så är på äl+7 idag. Ömma bröst och flytningar fortfarande, men inget annat. Har varit skengravid en massa gånger innan så jag vill inte övertolka något. Men hoppas!! Hur mår ni andra som är runt äl+7? Kram!

• Pyret 85

Denna månaden har det nog inte tagit sig för mig. Känns bara så. Kan bero på att jag inte har ont i bösten överhuvudtaget. Fast och andra sidan minns jag inte att jag hade ont i brösten med sonen heller. Han kom ju oplanerad och första tecknet var ju utebliven mens. jaaja den som lever får se!

• Gummsan

Varför ska det vara så himla svårt att bli gravid för? :'(

Funderar allvarligt på att lägga av försöken nu. Det är för tröttsamt. Bestämma ist att skita i det och njuta av dom fina barnen jag har utan tankar på flera....

• Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-09-12 08:19:05 följande:

Funderar allvarligt på att lägga av försöken nu. Det är för tröttsamt. Bestämma ist att skita i det och njuta av dom fina barnen jag har utan tankar på flera....

hur länge har ni försökt?
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-09-12 08:19:05 följande:

Men då :/

Du har väl 5 barn sedan tidigare? Då betyder det i alla fall att du kan få barn. Ge inte upp hoppet <3
Svar på tråden BIM September 2014