BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....
Har bim idag och testade negativt igår så jag antar att det bara är att invänta mensen och försöka på nästa äl! :P
Har bim idag och testade negativt igår så jag antar att det bara är att invänta mensen och försöka på nästa äl! :P
Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/
Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....
Enligt min app hade jag äl en dag tidigare än jag trodde :) så är på äl+7 idag. Ömma bröst och flytningar fortfarande, men inget annat. Har varit skengravid en massa gånger innan så jag vill inte övertolka något. Men hoppas!! Hur mår ni andra som är runt äl+7? Kram!
Denna månaden har det nog inte tagit sig för mig. Känns bara så. Kan bero på att jag inte har ont i bösten överhuvudtaget. Fast och andra sidan minns jag inte att jag hade ont i brösten med sonen heller. Han kom ju oplanerad och första tecknet var ju utebliven mens. jaaja den som lever får se!
Varför ska det vara så himla svårt att bli gravid för? :'(
Funderar allvarligt på att lägga av försöken nu. Det är för tröttsamt. Bestämma ist att skita i det och njuta av dom fina barnen jag har utan tankar på flera....
Funderar allvarligt på att lägga av försöken nu. Det är för tröttsamt. Bestämma ist att skita i det och njuta av dom fina barnen jag har utan tankar på flera....