• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-11 20:24:11 följande:
    Gummsan skrev 2014-09-11 19:56:40 följande:

Positivt!!!

Tack för era svar! Mannen har nog insett nu, efter att han googlat hur positiva test ser ut, att det är positivt. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gång. :)
    Så skönt för er att det var positivt <3
  • Pyret 85
    Tassiemon skrev 2014-09-11 21:04:29 följande:

När är det lönt att börja testa innan bim?

Det gör man ju när man vill men ÄL+10+11 känns väl ganska rimligt.
  • SecretlyMe

Nja, känns inte så :/ hoppas det går över :)

Pyret 85 skrev 2014-09-11 20:49:36 följande:

ÄL+3 idag. Det kan ju omöjligt ha med det att göra.

• SecretlyMe

Åh vad skönt för er! Jag hoppas!

Tack snälla :)

NILE90 skrev 2014-09-11 20:58:38 följande:

Jaa alltid något. Hoppet kom tillbaka litegrann tror jag. Tror faktiskt att det tar sig nästa gång, det känns bara som det. :)

Håller tummarna för att din ÄL kommer när den borde komma och att ni får några riktigt mysiga stunder tillsammans. :)

• Paulas mamma

Ja det var lite konstigt. Syns dåligt på bilden. I verkligheten var det bara en prick. Tack!! :)

ÄlskarMina skrev 2014-09-11 16:44:49 följande:

Ser ju nån skugga där..så konstigt. Men ha lite is i magen och testa om några dgr igen. Håller tummarna åt dig!

• eagle87

Hur känns eran tapp innan mens? Mina bröstvårtor bränns har bim på söndag... Tempen är fortf hög så har hopp......

• Paulas mamma

Jag använde clearblue digital. På det paketet stod det att man bör testa på morgonen men har hört att det är bäst mellan 10 och 20. Jag gjorde så att jag ställde kl på 4 varje morgon, kissade, sov vidare och kissade nästa gång 8. Dvs 4 timmar emellan. Kanske var fel iaf. Hoppas jag hade äl tidigt eller runt dag 14. Vi hade bara sex dag 10 12 och 14 denna månad :(

PillanJ skrev 2014-09-11 16:53:07 följande:

Jag ser pricken men har aldrig sett eller läst om någon som varit med om samma så jag vet inte vad det betyder.

Har du använt samma typ av äl-test tidigare som du använde denna månaden? Fick du positivt då? I så fall känns det ju som om kroppen inte kommit igång efter missfallet tyvärr.

• Paulas mamma

Jag känner sällan symptom för äl. På andra försöket bara så inte kommit underfund med det än. Hade dock menssmärtor/små hugg på vänster sida nån gång i mitten/början. Och för 2 dagar sen har jag haft mensvärk i ryggen. Haft riktigt ont på sidan av nedre ryggen. Kände ungefär likadant ett par dagar innan missfallet.

Beth1 skrev 2014-09-11 17:06:34 följande:

Knepigt! Ser pricken men har aldrig sett det innan på ngt test. Har du testat att göra fler? Kände du av symptom för äl? Jag testade den här månaden och fick inte positivt förrän dag 22 så det kan ju h varit fördröjt efter missfallet. Kram på dej!

• Paulas mamma

Hej pyret! För två dagar sen hade jag jätteont i nedre ryggen fast på sidorna PRECIS ovanför höften. På morgonen höger sida. Höll på hela dagen, hade jätteont. Senare på eftermiddan gick det över till vänster sida och på kvällen gjorde det ont på båda sidor. Dagen efter var det borta. Ingen aning om vad det var. Jag hoppas det var ett grav symptom men vet inte alls när jag hade ägglossning, om jag ens hade nån, jag hade också missfall förra månaden.

Pyret 85 skrev 2014-09-11 20:49:36 följande:

ÄL+3 idag. Det kan ju omöjligt ha med det att göra.

• SecretlyMe

Sitter från mobilen - har ni sett denna film? Jag såg den nyss och började gråta.. Det är en screenshot, så sök på den som lagt ut klippet på facebook och kolla september 2013.

Svar på tråden BIM September 2014