• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Malinbarre skrev 2014-09-11 20:19:54 följande:

Tjejer! Kan vi inte skriva oktober i listan istället för bättre lycka? Då känns det lixom mer som att vi alla håller ihop! :) eller vad säger ni ? :)

japp men då är det ju viktigt att alla uppdaterar när de har BIM.
  • NILE90
    Bebben84 skrev 2014-09-11 19:55:23 följande:

Det är absolut positivt :) vad skönt för er <3

Gummsan skrev 2014-09-11 19:56:40 följande:

Positivt!!!

Tack för era svar! Mannen har nog insett nu, efter att han googlat hur positiva test ser ut, att det är positivt. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gång. :)
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-11 20:19:42 följande:

Tack alla för era fina ord <3

Vi har haft en magisk kväll. Det är först nu jag känner lycka när jag kan dela den med min sambo <3. Han är sååååå lycklig och går med ett fånigt leende här hemma. Nu har vi skålat (alkoholfritt såklart) och ätit god take away och ska bara mysa vidare i denna helt ofattbara lycka <3

underbart <3
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-11 20:19:42 följande:

Tack alla för era fina ord <3

Vi har haft en magisk kväll. Det är först nu jag känner lycka när jag kan dela den med min sambo <3. Han är sååååå lycklig och går med ett fånigt leende här hemma. Nu har vi skålat (alkoholfritt såklart) och ätit god take away och ska bara mysa vidare i denna helt ofattbara lycka <3

Men va underbart, får nästan en liten glädjetår här hemma :) All lycka till! :D
  • SecretlyMe

Knepigt.. Var är du i förhållande till äl?

Pyret 85 skrev 2014-09-11 19:37:48 följande:

nä jag har ingen aning. Det liksom sitter mer ut i höfterna än i själva ryggen. Men liksom där bak. 

• SecretlyMe

Gummsan, jag ser nåt på ditt.. :)

Grattis NILE90, vilken positiv händelse såhär på en torsdagkväll :)

Jag stannar gärna in i oktober, får man mensen får man skriva ny bim och fylla på listan eftersom :)

Imorgon börjar jag ältesta igen. Har haft mycket älvärk idag..

• Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-11 20:35:29 följande:
    Men va underbart, får nästan en liten glädjetår här hemma :) All lycka till! :D
    Tack <3
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-09-11 20:36:14 följande:

Knepigt.. Var är du i förhållande till äl?

ÄL+3 idag. Det kan ju omöjligt ha med det att göra.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-11 20:43:32 följande:

Gummsan, jag ser nåt på ditt.. :)

Grattis NILE90, vilken positiv händelse såhär på en torsdagkväll :)

Jag stannar gärna in i oktober, får man mensen får man skriva ny bim och fylla på listan eftersom :)

Imorgon börjar jag ältesta igen. Har haft mycket älvärk idag..

Jaa alltid något. Hoppet kom tillbaka litegrann tror jag. Tror faktiskt att det tar sig nästa gång, det känns bara som det. :)

Håller tummarna för att din ÄL kommer när den borde komma och att ni får några riktigt mysiga stunder tillsammans. :)
Svar på tråden BIM September 2014