BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tjejer! Kan vi inte skriva oktober i listan istället för bättre lycka? Då känns det lixom mer som att vi alla håller ihop! :) eller vad säger ni ? :)
Det är absolut positivt :) vad skönt för er <3
Positivt!!!
Tack alla för era fina ord <3
Vi har haft en magisk kväll. Det är först nu jag känner lycka när jag kan dela den med min sambo <3. Han är sååååå lycklig och går med ett fånigt leende här hemma. Nu har vi skålat (alkoholfritt såklart) och ätit god take away och ska bara mysa vidare i denna helt ofattbara lycka <3
Tack alla för era fina ord <3
Vi har haft en magisk kväll. Det är först nu jag känner lycka när jag kan dela den med min sambo <3. Han är sååååå lycklig och går med ett fånigt leende här hemma. Nu har vi skålat (alkoholfritt såklart) och ätit god take away och ska bara mysa vidare i denna helt ofattbara lycka <3
Knepigt.. Var är du i förhållande till äl?
nä jag har ingen aning. Det liksom sitter mer ut i höfterna än i själva ryggen. Men liksom där bak.
Gummsan, jag ser nåt på ditt.. :)
Grattis NILE90, vilken positiv händelse såhär på en torsdagkväll :)
Jag stannar gärna in i oktober, får man mensen får man skriva ny bim och fylla på listan eftersom :)
Imorgon börjar jag ältesta igen. Har haft mycket älvärk idag..
Knepigt.. Var är du i förhållande till äl?
Gummsan, jag ser nåt på ditt.. :)
Grattis NILE90, vilken positiv händelse såhär på en torsdagkväll :)
Jag stannar gärna in i oktober, får man mensen får man skriva ny bim och fylla på listan eftersom :)
Imorgon börjar jag ältesta igen. Har haft mycket älvärk idag..
När är det lönt att börja testa innan bim?