• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Alvolina
    Gummsan skrev 2014-09-11 19:56:12 följande:

Haha jag vet jag är rätt manisk och knasig :-P Speciellt när jag börjar trixa fram streck smile2.gifphpsQNpg840539.jpg

Mina ser precis ut sådär:O kan det vara något tror du? Det ser ju faktiskt ut som något men frågan är vad. Jag har tyvärr fått många spökstreck det senaste månaderna.
  • Gummsan
    Alvolina skrev 2014-09-11 22:05:59 följande:
    Mina ser precis ut sådär:O kan det vara något tror du? Det ser ju faktiskt ut som något men frågan är vad. Jag har tyvärr fått många spökstreck det senaste månaderna.
    Tror det är spök men kan inte sluta hoppas
  • sanara88

Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/

• Pyret 85
    Paulas mamma skrev 2014-09-11 21:49:33 följande:

Hej pyret! För två dagar sen hade jag jätteont i nedre ryggen fast på sidorna PRECIS ovanför höften. På morgonen höger sida. Höll på hela dagen, hade jätteont. Senare på eftermiddan gick det över till vänster sida och på kvällen gjorde det ont på båda sidor. Dagen efter var det borta. Ingen aning om vad det var. Jag hoppas det var ett grav symptom men vet inte alls när jag hade ägglossning, om jag ens hade nån, jag hade också missfall förra månaden.

Ja jag har haft ont på båda sidorna hela em och kvällen men nu verkar det äntligen ha gett med sig.
  • Paulas mamma

Konstigt! Undrar vad det kan bero på. Håller tummarna att det är ett gravtecjen :)

Pyret 85 skrev 2014-09-11 22:31:36 följande:

Ja jag har haft ont på båda sidorna hela em och kvällen men nu verkar det äntligen ha gett med sig.

• ÄlskarMina
    sanara88 skrev 2014-09-11 22:28:54 följande:

Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/

Så konstigt! Gå till vårdcentralen och be dem ta ett blodprov. Ditt test var ju klart positivt det du visade..
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Alvolina
    Gummsan skrev 2014-09-11 22:18:52 följande:
    Tror det är spök men kan inte sluta hoppas smile1.gif
    Jag håller tummarna för dig!
  • Gummsan
    Alvolina skrev 2014-09-12 06:14:47 följande:
    Jag håller tummarna för dig!
    Och jag för dig

Mitt blir iaf inte starkare
  • SRMmamma87

Vilken aktivitet vi har i gruppen! Grattis alla som plussat och lycka till alla som kämpar. Nu är vi på dag 13 och har än så länge lyckats sexa på "de rätta dagarna" dvs dag 10 och tolv.

• eagle87

Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....

Svar på tråden BIM September 2014