BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Haha jag vet jag är rätt manisk och knasig :-P Speciellt när jag börjar trixa fram streck ![]()

Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/
Hej pyret! För två dagar sen hade jag jätteont i nedre ryggen fast på sidorna PRECIS ovanför höften. På morgonen höger sida. Höll på hela dagen, hade jätteont. Senare på eftermiddan gick det över till vänster sida och på kvällen gjorde det ont på båda sidor. Dagen efter var det borta. Ingen aning om vad det var. Jag hoppas det var ett grav symptom men vet inte alls när jag hade ägglossning, om jag ens hade nån, jag hade också missfall förra månaden.
Konstigt! Undrar vad det kan bero på. Håller tummarna att det är ett gravtecjen :)
Ja jag har haft ont på båda sidorna hela em och kvällen men nu verkar det äntligen ha gett med sig.
Plussa ju tidigare, har nu provat ta digitalt och får ikke gravid :/ andra test visar också negativt. Dock ingen mens :S någon som varit med om detta? Blir knäpp :/
Vilken aktivitet vi har i gruppen! Grattis alla som plussat och lycka till alla som kämpar. Nu är vi på dag 13 och har än så länge lyckats sexa på "de rätta dagarna" dvs dag 10 och tolv.
Fan tempen sjönk rejält imorse med 0,6 grader. Så bara vänta in mensen nu. Började få hopp igår. Så jobbigt att pendla mellan hopp o besvikelse hela tiden....