BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nån som kan se mer än jag?
Kan någon lägga in mig på listan?
32 år, 2:a barnet, 1:a försöket (den här omgången) BIM 25/9
Tack :)
får upp kräk i munnen ganska ofta idag.. och det sitter liksom i halsen hela tiden.. öörk...
Tack snälla!
Känner mig så nedlåten idag, varför tar det sig aldrig? Varför tog det sig direkt sist men måste gå mer än 6 månader nu?! Ett halv år har passerat och ingenting har hänt. Känns helt sjukt. Hände det något där inne efter förlossningen med sonen? Va är det för fel kan man fråga sig? Ush känner mig så nere över detta idag.
Jag ska ta ett nytt test i morrn bitti, då kan jag lägga ut en tydligare bild... Men jag är rättså säker
Förstår dig
Det är mest en slump och med 25% kan det ta ett år om man har otur. Men har du kollat tsh för det är vanligt att det blir sämre efter graviditet och påverkar i högsta grad fertiliteten.
Jag kommer nog också få vänta några månader.
Känner mig så nedlåten idag, varför tar det sig aldrig? Varför tog det sig direkt sist men måste gå mer än 6 månader nu?! Ett halv år har passerat och ingenting har hänt. Känns helt sjukt. Hände det något där inne efter förlossningen med sonen? Va är det för fel kan man fråga sig? Ush känner mig så nere över detta idag.
Hjälp! Jag måste få hjälp att tyda detta ???? Tunt, tunt streck men ett streck är väl ändå ett streck?
Var bestämd på att testa imorgon bitti, men kunde inte hålla mig (BIM idag) ???? 
Hjälp! Jag måste få hjälp att tyda detta ???? Tunt, tunt streck men ett streck är väl ändå ett streck?
Var bestämd på att testa imorgon bitti, men kunde inte hålla mig (BIM idag) ???? 
Förstår dig ![]()
Det är mest en slump och med 25% kan det ta ett år om man har otur. Men har du kollat tsh för det är vanligt att det blir sämre efter graviditet och påverkar i högsta grad fertiliteten.
Jag kommer nog också få vänta några månader.