• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • MiaIa90
    Här är de skit i dag skulle ha äl idag men inget starkt utslag på äl testet:(. 
    Vet inte vad jag ska göra sedan ska jag till gyn den 6oktober tyvärr kan inte sambon följa med då men han har ju redan gjort sin del och lämnat sperma prov och var inget fel på hans simmare som tur är. 
    Men hur ska jag göra nu då kommer nog kanske få utskrivet pregotime hur går de till?
    När börjar man med de och hur mår man mm?!
  • mrssol
    Pyret 85 skrev 2014-09-17 18:18:35 följande:

Ååååh håller alla tummarna! Prova lägga upp en bild. Mitt var också jättesvagt sist men lyckades fångas på bild iaf.

• MissJP
    mrssol skrev 2014-09-17 18:23:32 följande:

Nån som kan se mer än jag?

Syns väldigt väl :) Åh vad underbart! Grattis!
  • ÄlskarMina

Ser lovande ut!

[quote=74013501][quote-nick]mrssol skrev 2014-09-17 18:23:01 följande:[/quote-nick][/quote]

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • MissJP

Det där med gravsymptom.. kan man få molvärk och ilningar i magen innan hormonerna har börjat göra sitt? Om man nu skulle vara gravid.

• SecretlyMe

Vad jag vet kan man inte få gravsymtom om man inte är gravid. Däremot kan hjärnan lura en då längtan efter barn är stor, en sk "skengraviditet". Men hcg-nivån kan även vara så pass låg ännu att den inte fångas upp på test, men kroppen känner av det.

MissJP skrev 2014-09-17 18:27:52 följande:

Det där med gravsymptom.. kan man få molvärk och ilningar i magen innan hormonerna har börjat göra sitt? Om man nu skulle vara gravid.

• SecretlyMe

Man kan få.äl senare, inte ovanligt. Har ingen aning om pergotime men det finns.massa trådar om det, samt att läkaren förmodligen talar om allt sånt :)

MiaIa90 skrev 2014-09-17 18:21:44 följande:

Här är de skit i dag skulle ha äl idag men inget starkt utslag på äl testet:(. 

Vet inte vad jag ska göra sedan ska jag till gyn den 6oktober tyvärr kan inte sambon följa med då men han har ju redan gjort sin del och lämnat sperma prov och var inget fel på hans simmare som tur är. 

Men hur ska jag göra nu då kommer nog kanske få utskrivet pregotime hur går de till?

När börjar man med de och hur mår man mm?!

Svar på tråden BIM September 2014