• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2014-09-17 14:15:02 följande:
    Samma här ;) känner ju mig jätte gravid.. Men såklart så kan ja ju inte vara jätte gravid ;) hejja oss.. Hoppet försvinner inte försen mensen dyker upp :)
    Ja jag har gått från att inte känna ett dugg till att känna mig jättegravid. Men säkert kroppen som luras

fortfarande "träningsvärk" i magen och emellanåt strålar det ner mot ljumskarna.
  • carolinheiner
    Det vackraste skrev 2014-09-17 14:37:52 följande:

Men vad trist! ! Säkert för tidigt.

Vad känner du? När plussade du förut?

Sist plussa ja en v efteråt.. Men de va lite om ja hade fått mens eller inte.. Hade gjort en konisering v innan mensen.. Uppblåst yrsel å en känsla som bara säger att du e gravid.. Sticker lite imellanåt i livmodern.. Inga direkta känningar av mens heller.. Då magen brukar bli upp å ner.. Men inte nu inte :/
  • carolinheiner
    carolinheiner skrev 2014-09-17 15:08:21 följande:
    Sist plussa ja en v efteråt.. Men de va lite om ja hade fått mens eller inte.. Hade gjort en konisering v innan mensen.. Uppblåst yrsel å en känsla som bara säger att du e gravid.. Sticker lite imellanåt i livmodern.. Inga direkta känningar av mens heller.. Då magen brukar bli upp å ner.. Men inte nu inte :/
    Samt extremt sugen på korv hela tiden å piggelin ;)
  • MissJP

Åh, får jag vara med här?

Har kanske bim den 25e. Men temperaturen fick mig att tro att jag kan ha haft äl igår! Oavsett så prickade vi in ganska bra med myset.

Har svårt att bli gravid men man hoppas ju på ett mirakel. Första "försöket"..

Molande i magen, spända bröst, mycket cm. Ja.. allt sånt som är både pms och gravidsymptom.

• Pyret 85
    MissJP skrev 2014-09-17 15:17:58 följande:

Åh, får jag vara med här?

Har kanske bim den 25e. Men temperaturen fick mig att tro att jag kan ha haft äl igår! Oavsett så prickade vi in ganska bra med myset.

Har svårt att bli gravid men man hoppas ju på ett mirakel. Första "försöket"..

Molande i magen, spända bröst, mycket cm. Ja.. allt sånt som är både pms och gravidsymptom.

välkommen!!
  • MissJP
    Pyret 85 skrev 2014-09-17 15:23:51 följande:

välkommen!!

Tack :)

Det är alltid skönt att kunna fördriva tiden mellan äl och bim med andra som också segar på dessa dagar!
  • NILE90
    VioloLaviose skrev 2014-09-17 15:37:04 följande:

Vill någon länka till oktobertråden?

Vi fortsätter BIM listan för oktober här om du vill stanna kvar. Annars kan du bara söka på BIM oktober 2014 så kommer den upp. 
  • Beth1
    kasovi skrev 2014-09-17 14:33:27 följande:
    Det lutar nog åt det hållet! Testade mig senast förra torsdagen, så jag tänkte köra ett sista test imorgon innan jag ger upp hoppet helt :)
    Äh, jag tror fortfarande på sen äl! Hoppas du återkommer med ett plus imorgon Håller tummarna för dig!
  • Nelly88
    Det vackraste skrev 2014-09-17 12:09:59 följande:

Så inte något ligg en enda gång typ en vecka tio dgr före det heller? :D Otroligt att få sådär start utslag så få dgr efter äl! Måste vara trillingar hördu

Haha nu blev jag faktiskt osäker, men tror det var enda gången på några veckor (vi var magsjuka veckan innan ÄL så då var man inte så sugen).
    O född 130127
Svar på tråden BIM September 2014