• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Det vackraste
    Manelma skrev 2014-09-17 20:35:37 följande:

Va är tch? Jag har ju mindre chanser också på grund av att jag haft utomkveds på min högra äggledare så den är skadad. Så det känns verkligen som lotteri detta. 

Tsh är sköldkörtelhormon. Googla gärna tsh fertilitet. Orkar inte förklara nu ;)

Jaha åh vad tråkigt :/ ja då har ni kanske lite mindre än 25% chans per cykel också. Det Är ett lotteri. :)
  • Manelma
    Det vackraste skrev 2014-09-17 21:14:12 följande:
    Tsh är sköldkörtelhormon. Googla gärna tsh fertilitet. Orkar inte förklara nu ;)

Jaha åh vad tråkigt :/ ja då har ni kanske lite mindre än 25% chans per cykel också. Det Är ett lotteri. :)
    Cykeln i sig är det inte nån fara med utan allt hänger på att rätt sida ska ägglossa. Har nu haft på rätt sida flera månader i rad men innan det på dåliga hela tre cykler på rad.
  • josephiine

Happ, nu är ännu en i min bekantskapskrets på smällen! Är såklart roligt och är glad för deras skull, men att få veta det efter att man själv fått negativt på testet ganska nyligen tar på psyket. 
    Började dock hos en psykolog i måndags och det är nog det bästa jag nånsin gjort, skönt att få ventilera! 

• Pyret 85
    josephiine skrev 2014-09-17 22:10:24 följande:

Happ, nu är ännu en i min bekantskapskrets på smällen! Är såklart roligt och är glad för deras skull, men att få veta det efter att man själv fått negativt på testet ganska nyligen tar på psyket. 
    Började dock hos en psykolog i måndags och det är nog det bästa jag nånsin gjort, skönt att få ventilera! 

Hur många som helst i min närhet är gravida. Bland annat min syster. Vi skulle ju haft barn i mars båda två men mitt slutade ju i mf. Bitter deluxe!
  • Pyret 85

Ikväll har jag mått jätteilla och har massa sura uppstötningar. Var tvungen att kräkas precis.

• Det vackraste

Fast äggledaren på andra sidan kan fånga upp ägg från andra äggstocken, men är väl långt ifrån säkert förstås. Det kunde väl ta sig då tycker man när rätt sida ägglossat flera ggr :/

Förstår du är frustrerad.....

Manelma skrev 2014-09-17 22:09:03 följande:

Cykeln i sig är det inte nån fara med utan allt hänger på att rätt sida ska ägglossa. Har nu haft på rätt sida flera månader i rad men innan det på dåliga hela tre cykler på rad.

• MissJP
    Manelma skrev 2014-09-17 22:09:03 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i här.
    Men det är samma typ av problem här. Jag har bara en äggledare.. och den jag har kvar är allmänt kass. Äl sker för det mesta på fel sida..
    Jag var dock superfertil innan den högra äggledaren försvann.. så hoppet finns ändå.
    Hur vet du vilken sida det släpper på?
    Hur länge har ni försökt?
  • Det vackraste

Gravid kanske?

Pyret 85 skrev 2014-09-17 22:14:00 följande:

Ikväll har jag mått jätteilla och har massa sura uppstötningar. Var tvungen att kräkas precis.

• Pyret 85
    Det vackraste skrev 2014-09-17 22:29:53 följande:

Gravid kanske?

Bim-4/äl+10 imorgon så ska ta ett test imorgonbitti. Nu ska jag bara försöka hålla mig från att kissa i natt. Kommer bli tufft.
Svar på tråden BIM September 2014