BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Va är tch? Jag har ju mindre chanser också på grund av att jag haft utomkveds på min högra äggledare så den är skadad. Så det känns verkligen som lotteri detta.
Grattis minsko
Det där är ju starkt pos :D
Happ, nu är ännu en i min bekantskapskrets på smällen! Är såklart roligt och är glad för deras skull, men att få veta det efter att man själv fått negativt på testet ganska nyligen tar på psyket.
Började dock hos en psykolog i måndags och det är nog det bästa jag nånsin gjort, skönt att få ventilera!
Happ, nu är ännu en i min bekantskapskrets på smällen! Är såklart roligt och är glad för deras skull, men att få veta det efter att man själv fått negativt på testet ganska nyligen tar på psyket.
Började dock hos en psykolog i måndags och det är nog det bästa jag nånsin gjort, skönt att få ventilera!
Ikväll har jag mått jätteilla och har massa sura uppstötningar. Var tvungen att kräkas precis.
Fast äggledaren på andra sidan kan fånga upp ägg från andra äggstocken, men är väl långt ifrån säkert förstås. Det kunde väl ta sig då tycker man när rätt sida ägglossat flera ggr :/
Förstår du är frustrerad.....
Cykeln i sig är det inte nån fara med utan allt hänger på att rätt sida ska ägglossa. Har nu haft på rätt sida flera månader i rad men innan det på dåliga hela tre cykler på rad.
Gravid kanske? ![]()
Ikväll har jag mått jätteilla och har massa sura uppstötningar. Var tvungen att kräkas precis.
Gravid kanske?