BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Mensen kom idag, hoppas över till oktober tråden nu ist.
Lycka till alla här :)
Lycka till i fortsättningen :) synd att du lämnar, vi fortsätter nämligen på bimlistan med oktober.
Mensen kom idag, hoppas över till oktober tråden nu ist.
Lycka till alla här :)
Testade precis å visa neg.. Förvänta mig inget annat.. Dels BIM -4 samt eftermiddagsurin.. Får testa igen söndag morgon när sambon sover :)
Grattis till er som plussat!
Och heja er som har ÄL i dagarna!!!
Fick ett plus idag! vi bestämde oss i augusti för att försöka få barn, jag slutade med mina p-piller i mitten av augusti, och idag den 17/9 visar testet positivt. Nu ska vi försöka landa i detta, men ett tag framöver tänker vi nog bara sväva på molnen
var nog inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort!
Testade precis å visa neg.. Förvänta mig inget annat.. Dels BIM -4 samt eftermiddagsurin.. Får testa igen söndag morgon när sambon sover :)
Fick ett plus idag! vi bestämde oss i augusti för att försöka få barn, jag slutade med mina p-piller i mitten av augusti, och idag den 17/9 visar testet positivt. Nu ska vi försöka landa i detta, men ett tag framöver tänker vi nog bara sväva på molnen
var nog inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort!
Mest troligt hade du en anovulatorisk cykel, utan äl alltså. Då dröjer det ett par extra veckor innan blödning kommer, men när det kommit börjar en ny cykel om. Drygt att vänta för dig.....
Men vad trist! ! Säkert för tidigt.
Vad känner du? När plussade du förut?